Gå til innhold

Stillits på tynn toppgrein ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Fantastisk flotte tegninger på denne karen:-) "Banditt" feltet rundt øynene er nok missvisende, for han ser ut til og være en hyggelig fyr.

Som alltid Albert, teknisk helt topp på alle måter. Kaller deg ikke Fuglekongen for ingenting:-)

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE: Stilig bilde av en fargerik skapning. Teknisk meget bra med perfekt fokus og eksponering. Fin positur og perfekt plassering på greina. Nydelig smørmyk bakgrunn i behagelige fargetoner blir til et perfekt bakteppe for hovedmotivet. Toppet med en fin "catch-light" i øyne som gir fuglen liv blir dette et glimrende fuglebilde.

Gode tekniske ferdigheter og en porsjon tålmodighet lønner seg nok en gang :)

Lenke til kommentar

Fantastisk flotte tegninger på denne karen:-) "Banditt" feltet rundt øynene er nok missvisende, for han ser ut til og være en hyggelig fyr.

Som alltid Albert, teknisk helt topp på alle måter. Kaller deg ikke Fuglekongen for ingenting:-)

Hei, Pentaxen.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Ja, stillits er et trivelig innslag på fòrplassen, og er ikke kjent for å gjøre fantestreker :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE: Stilig bilde av en fargerik skapning. Teknisk meget bra med perfekt fokus og eksponering. Fin positur og perfekt plassering på greina. Nydelig smørmyk bakgrunn i behagelige fargetoner blir til et perfekt bakteppe for hovedmotivet. Toppet med en fin "catch-light" i øyne som gir fuglen liv blir dette et glimrende fuglebilde.

Gode tekniske ferdigheter og en porsjon tålmodighet lønner seg nok en gang :)

Hei, Mikael.

Dette var så langt dagens største positive overraskelse, - tusen takk ! :)

Tålmodighet er sannsynligvis mitt "sterkeste kort" når det gjelder fotografering, - men når det gjelder kunnskaper og tekniske ferdigheter, har jeg vel knapt "bleket kanten på lerretet", men uttrykket "veien blir til mens man går",

passer godt i "min verden", og jeg har det ikke så veldig travelt ... .

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...