oscrue10 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvilket prisnivå må jeg regne med? Hvem er å anbefale? Lenke til kommentar
oyztein Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Holder du til i Nord-Norge? Telefonfiks i Bodø reparerer for 600kr. EDIT: Trodde du mente Samsung Galaxy S (telefonen) og ikke Samsung Galaxy Tab S (nettbrettet). bare skjermen til nettbrettet koster i underkant av 2000kr, så det kan fort lønne seg å kjøpe ny. Hør med www.camera.no, de har avtale med Samsung og reparerer Samsung-enheter innenfor garantitiden for en rimelig penge. Endret 30. mars 2015 av oyztein Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Holder du til i Nord-Norge? Telefonfiks i Bodø reparerer for 600kr. EDIT: Trodde du mente Samsung Galaxy S (telefonen) og ikke Samsung Galaxy Tab S (nettbrettet). bare skjermen til nettbrettet koster i underkant av 2000kr, så det kan fort lønne seg å kjøpe ny. Hør med www.camera.no, de har avtale med Samsung og reparerer Samsung-enheter innenfor garantitiden for en rimelig penge. Ja, var en "Tab" som manglet der. Hvis jeg for eksempel må ut med 2500 kr, så er det neppe verdt det. Surt å måtte kjøpe nytt når jeg knapt har fått brukt nettbrettet. Men jeg kan se litt på camera.no. Takk for tipset. Endret 30. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå