Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Etterlysning: Du som sjekket meg opp i 2014 i Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg angrer på at jeg ikke ga deg nr mitt.

Du kom løpende etter meg på karl Johan en vår-dag i 2014, og sa at du hadde sett meg gående fra en cafe og synes var så søt.

Jeg ble skeptisk, men smigret. Dessverre måtte måtte jeg dra fort avgårde… HENGER DU PÅ FORUMET OG LESER DETTE? Herregud, som jeg angrer.

Anonymous poster hash: b7730...a50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha!

Masse lykke til med å finne han! :w00t:  Den mest optimistiske tråden jeg har sett på lenge :rofl:  

Lurer på om trådstarter vil få en masse private meldinger fra gutter som sier at det var de. Eller er kanskje ikke gutter på diskusjon så desperate :hmm:

Til trådstarter:

Det kan være lurt å komme med flere detaljer hvis du virkelig vil finne han. Hvilken cafe, hvordan du/han så ut, navn etc? Hvis han er på diskusjon i det hele tatt.

Endret av toy_man
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Vi får sørge for å holde denne høyt oppe i siste innlegg sånn at sannsynligheten for at vedkommende finner den er stor. :D

Lenke til kommentar

Haha!

Masse lykke til med å finne han! :w00t:  Den mest optimistiske tråden jeg har sett på lenge :rofl:  

Lurer på om trådstarter vil få en masse private meldinger fra gutter som sier at det var de. Eller er kanskje ikke gutter på diskusjon så desperate :hmm:

Til trådstarter:

Det kan være lurt å komme med flere detaljer hvis du virkelig vil finne han. Hvilken cafe, hvordan du/han så ut, navn etc? Hvis han er på diskusjon i det hele tatt.

Tviler paa at traadstarter vil faa en eneste privat melding!

Lenke til kommentar

Haha, TS her. Jeg vil bitchslappe meg selv i trynet for å ikke ha gitt han nr mitt, han var jo faktisk ganske søt han også. Han hadde et litt utvanlig navn, husker det ikke… Han stoppet meg rett etter Kaffebrenneriet neders på Karl Johan… :/ 

Så dere gutter, hvis dere ser en søt jente på gaten dere føler dere ikke kan la gå fra dere uten å ha prøvd, løp etter henne! :p

Jeg ble i hvert fall veldig smigret...

Lenke til kommentar

Ville vært bedre med en begrunnelse som at du var "jenta i hans liv" eller noe slikt. Ikke bare en begrunnelse pga utseende. Det er noen menn som sier hei til søte jenter på byen, på hver eneste bytur. og det gjør de fordi de er sykelig opptatt av søte jenter.

De klarer ikke å slutte...

Lenke til kommentar

Ville vært bedre med en begrunnelse som at du var "jenta i hans liv" eller noe slikt. Ikke bare en begrunnelse pga utseende. Det er noen menn som sier hei til søte jenter på byen, på hver eneste bytur. og det gjør de fordi de er sykelig opptatt av søte jenter.

De klarer ikke å slutte...

Skjønner. Men hvor ofte er det at en gutt kommer løøøpende bak deg bare for å slå av en prat fordi han synes du var så søt? I hvert fall ganske sjeldent midt på lyse dagen eller edru tilstand. DERFOR ble jeg veldig smigret. 

Lenke til kommentar

Kan faktisk helt seriøst ha vært meg.

Mener du det? På Karl Johan, i fjor vår ish?

Ja, men send meg pm så får vi sjekka det. Hvis ikke vil jeg ikke stå i veien for deg og din utkårede dersom det ikke er meg :)

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men send meg pm så får vi sjekka det. Hvis ikke vil jeg ikke stå i veien for deg og din utkårede :)

Ser på profilen din at det står du er 31 år gammel. Så tror nok ikke det var deg i dette tilfelle… :/

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar
Ser på profilen din at det står du er 31 år gammel. Så tror nok ikke det var deg i dette tilfelle… :/

Den er grei. Lykke til :)

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...