maanemann Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Er det noe som har har prøvd å streame en Champions League kamp via viasat sine nettsider? Å anbefale? Grei kvalitet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg hadde en måned Viaplay for å se Champions League. Dersom du har brukt TV2 Sumo (som i utgangspunktet har sine svakheter) så blir du skuffa over Viaplay som er enda dårligere. I alle fall opplevde jeg det sånn. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Jeg hadde en måned Viaplay for å se Champions League. Dersom du har brukt TV2 Sumo (som i utgangspunktet har sine svakheter) så blir du skuffa over Viaplay som er enda dårligere. I alle fall opplevde jeg det sånn. Du sier ikke ikke det? (refererer det jeg boldet i sitatet ditt) Oj hvis det er dårligere enn TV2 Sumo, da er det dårlig!! Takk for raskt svar! Noen som har noen anbefaling om hvordan betale for å se en Champions League kamp uten å betale for løpende ab. man må si opp? Endret 29. mars 2015 av maanemann Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Noen som har noen anbefaling om hvordan betale for å se en Champions League kamp uten å betale for løpende ab. man må si opp?Du kan kjøpe tilgang til èn kamp, dette koster 179,- En mnd koster 199,- og da sier det seg selv hva som er smartest å velge. Abonnementet er løpende og vil fortsette helt til du sier opp manuelt. Det du kan gjøre er å kjøpe èn måneds tilgang og deretter si opp med en gang. Da kan du se så mye sport/TV du vil i en måned uten at abonnementet fornyer seg automatisk ved neste måned. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Ja det er vel det. :-) Jeg liker bare prinsippet om å kjøpe akkurat det man vil ha bedre, og slippe bekymringer og oppsigelstider etc. Men som du skisserer det her høres ut som et greit kompromiss. Satser på at strømmingen er fluid og i grei HD oppløsning... Visat har hele resten av Champions League denne sesongen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Viasat har rettighetene til alle Champions League-kampene, ja. Helt ok kvalitet som flyter greit på smartmobil og app i tv. Lenge siden jeg har prøvd i nettleser, men kvaliteten var sist hakket bak TV2 Sumo. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Jeg tekte jeg skulle poste egne erfaringer i tilfelle det skulle dukke opp flere som lurer på spørmålene i op-posten... Jeg så igår kvartfinalen i Champions League på Viasat Play ved å betale for en mnd. (199kr). Testet på Intel NUC stue hvor jeg så i både Internet Explorer og i Chrome. Når jeg så i Chrome kom det opp en dialogboks om at det skulle være bedre støtte i Chrome til uttesting. Erfaringene dog fra Internet Explorer og Chrome var nokså like; kornete og "sendingen" stoppet alt for ofte pga buffering. Kanskje noe oftere "HD"-kvalitet i Chrome dog. Så ja poster før meg har rett. Dog var det bedre streaming og app enn Sumo på launch. Det er helt sikkert. Men holder vi funksjonaliteten utenfor, og ser på bildekvalitet i streaming har de definitivt fellesnevnere, ja. Må si PS4 imponerer når det gjelder streaming, for i Viasatplay-appen på PS4 var det god flyt og grei oppløsning (god erfaring med Netflix på PS4 fra før). Jeg sammenlignet PS4-bilde med bilde på Get HD boksen (kvartfinalen som gikk på Visat4) og det er bedre oppløsning og ikke minst mye roligere bilde på Get-boksen. Så med 199kr for begge (Viasatplay og Get Viasat Fotball) står man igjen med om tilgangen forøvrig til serier etc. i Viasatplay er verdt å ofre for kvaliteten. Personlig vil jeg si gå for Get da Viasatplay var meget begrenset på innholdsfronten (lite serier/filmer. "Nye" filmer må uansett betales for i tillegg). Endret 23. april 2015 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå