Kløno Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har kun S-ATA disken + DVD-spiller + Floppy + CPU vifte koblet til. Har kun forsøkt i to kvelder på å få dette til å boote. Av og til går det og sometime not. Alt står på defoult som eg fikk delene. Det er helt sikkert mange som har tilsvarende oppsett og har trøbla en masse for å starte dette. Kan ikkje dere skrive ned dei største tabbene/problemene dere har hat så slipper eg. *grin* . Det er fortsatt noen ting eg ikkje har prøvd enno, så dei vanskelige spørsmåla kommer senere. (Signaturen vises ikkje på "fohåndsvisning", men eg håper den kommer med.)jepp! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Min gidder ikke å restarte, men jeg gidder ikke å slite med det siden det er et såpass lite problem... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Når du sier at den ikke vil boote, (i de tilfellene den ikke vil), hvor langt kommer den? får du bilde på skjermen i det hele tatt? er det operativsys. som ikke vil starte? Si litt mer om problemene dine, så blir det lettere å hjelpe... Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Den skal komme med et pip at alt er ok , og det kommer ikkje alltid. Og da virker ikkje skjermen heller osv. Av og til kommer pipet og den starter, men så stopper den igen med kun en markør oppe i venstre gjørnet og alt er låst. Har ikkje funnet ut hva som skjer når eg kobler til og fra diverse kabler, alt virker veldig tilfeldigt til nå. Eg hadde håpet at en eller annen skulle si at viss eg gjør slik så går alt av seg selv, men det er kansje litt opptimistisk. : Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 I går kveld skulle eg prøve igjen, og og og alt virka??? Første gangen var grafikken helt kørka, dvs dos teksten var prikkete og linjer manglet. Men den gikk til den skulle til å boote.(Eg har ikkje fått meg XP enno så eg kom ikkje lengre.) Så prøvde eg igjen og alt var perfekt. Eg kan ikkje forklare, men er det muligt det har vært noe statisk elektrisitet som eg på en eller anne måte har klart å "tømme" Så et maxos spørsmål. Skal eg partisere hardisken med MaxBlast før eg instalerer Xp eller kan eg gjøre det når eg instalerer XP, eller er det et fett. Lenke til kommentar
Psyklon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvis grafikken er rar har du mest sannsynlig er ødelagt skjermkort. Ville venta til du har prøvd å installere XP for å bekrefte det, men det virker ikke så veldig lovende. En annen mulighet er for svak PSU... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Etter din beskrivelse å dømme har du trolig feil enten på skjermkort eller hovedkort. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Bootbar cd er vikkkktig!! :ide: Leste om en kar der pcen hadde 1 minutts tenketid etter DMI pool, og XP skulle start opp. Finner ikkje innlegge igjen. Hva skjedde?(Samme her, 30sek) Endret 17. november 2003 av Kløno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå