Gå til innhold

S-ATA + Asus A7N8X Delux

Kløno

Anbefalte innlegg

Har kun S-ATA disken + DVD-spiller + Floppy + CPU vifte koblet til.

Har kun forsøkt i to kvelder :roll: på å få dette til å boote. Av og til går det og sometime not. Alt står på defoult som eg fikk delene.

Det er helt sikkert mange som har tilsvarende oppsett og har trøbla en masse for å starte dette. Kan ikkje dere skrive ned dei største tabbene/problemene dere har hat så slipper eg. *grin* .

Det er fortsatt noen ting eg ikkje har prøvd enno, så dei vanskelige spørsmåla kommer senere.

(Signaturen vises ikkje på "fohåndsvisning", men eg håper den kommer med.)jepp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal komme med et pip at alt er ok , og det kommer ikkje alltid. Og da virker ikkje skjermen heller osv.

Av og til kommer pipet og den starter, men så stopper den igen med kun en markør oppe i venstre gjørnet og alt er låst.

Har ikkje funnet ut hva som skjer når eg kobler til og fra diverse kabler, alt virker veldig tilfeldigt til nå.

Eg hadde håpet at en eller annen skulle si at viss eg gjør slik så går alt av seg selv, men det er kansje litt opptimistisk. :p:

Lenke til kommentar

I går kveld skulle eg prøve igjen, og og og alt virka??? ;)

Første gangen var grafikken helt kørka, dvs dos teksten var prikkete og linjer manglet. Men den gikk til den skulle til å boote.(Eg har ikkje fått meg XP enno så eg kom ikkje lengre.) Så prøvde eg igjen og alt var perfekt.

Eg kan ikkje forklare, men er det muligt det har vært noe statisk elektrisitet som eg på en eller anne måte har klart å "tømme"

Så et maxos spørsmål. Skal eg partisere hardisken med MaxBlast før eg instalerer Xp eller kan eg gjøre det når eg instalerer XP, eller er det et fett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...