Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig bilde! Dette er ganske vanlig for trär som vokser langs elevebredder, men det er ikke ofte man ser det så godt som her. Trea må ha vann, men ikke for mye vann. Derfor söker röttene til näringsrik jord :)

(Visste du att ei fullvoksen björk behöver 200 liter vann pr dag om sommeren for å holde bladverket friskt og fint?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

 

 

Skarpt og med fin fargepalett og fint lys.

Godt fanget . Slike naturens detaljer fortjener oppmerksomhet.

 

Mvh

Alec

 

Takk så mye for koselig kommentar i dag også! ?

Spørsmålstegnet skulle være et smilefjes...bare så du vet det... :D

Det forstod jeg . Selv er jeg helt amatør når det gjelder smilefjes. Aner ikke engang hvor man finner dem..

Lenke til kommentar

Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det.

Mvh,

Jon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det.

Mvh,

Jon[/quote

Tusen takk for hyggelig og lærerik kommentar, det er alltid hyggelig! 10000 liter! Det er jo helt villt! De må ha et helt vannvittig rotsystem! :D Vi har mange mirakler rundt oss som vi tar for gitt, det har du så inderlig rett i! :)

Lenke til kommentar
Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det.

Mvh,

Jon[/quote

Tusen takk for hyggelig og lærerik kommentar, det er alltid hyggelig! 10000 liter! Det er jo helt villt! De må ha et helt vannvittig rotsystem! :D Vi har mange mirakler rundt oss som vi tar for gitt, det har du så inderlig rett i! :)

:)  10000 liter var vel litt mye -- jeg går ut I fra at du har et egenrådig tastatur som la på en ekstra null. Jeg har av og till et lignende problem som du kanskje så i innlegget mitt. Kanskje det hjelper med å true med å skift tastatur hvis det ikke føyer seg .. :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det.

Mvh,

Jon[/quote

Tusen takk for hyggelig og lærerik kommentar, det er alltid hyggelig! 10000 liter! Det er jo helt villt! De må ha et helt vannvittig rotsystem! :D Vi har mange mirakler rundt oss som vi tar for gitt, det har du så inderlig rett i! :)

:)  10000 liter var vel litt mye -- jeg går ut I fra at du har et egenrådig tastatur som la på en ekstra null. Jeg har av og till et lignende problem som du kanskje så i innlegget mitt. Kanskje det hjelper med å true med å skift tastatur hvis det ikke føyer seg .. :hmm:

 

 

Hahaha! :laugh: Ja det skal jeg gjøre!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Tilbake til røttene?

Flott naturfoto i en god komp. Lager egentlig noen flotte linjer/former disse røttene. Kreativ, godt tenkt og fanget:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...