Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Røtter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Stilig bilde! Dette er ganske vanlig for trär som vokser langs elevebredder, men det er ikke ofte man ser det så godt som her. Trea må ha vann, men ikke for mye vann. Derfor söker röttene til näringsrik jord (Visste du att ei fullvoksen björk behöver 200 liter vann pr dag om sommeren for å holde bladverket friskt og fint?) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 200 liter om dagen!!! Det var innmari mye! Godt det regner så mye... Tusen takk for hyggelig og informativ kommentar! Jobber du med skog kanskje? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Et interessant motiv og et skarpt og godt bilde 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Et interessant motiv og et skarpt og godt bilde Tusen takk for så hyggelig kommentar Torhild! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skarpt og med fin fargepalett og fint lys. Godt fanget . Slike naturens detaljer fortjener oppmerksomhet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Skarpt og med fin fargepalett og fint lys. Godt fanget . Slike naturens detaljer fortjener oppmerksomhet. Mvh Alec Takk så mye for koselig kommentar i dag også! ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Skarpt og med fin fargepalett og fint lys. Godt fanget . Slike naturens detaljer fortjener oppmerksomhet. Mvh Alec Takk så mye for koselig kommentar i dag også! ? Spørsmålstegnet skulle være et smilefjes...bare så du vet det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skarpt og med fin fargepalett og fint lys. Godt fanget . Slike naturens detaljer fortjener oppmerksomhet. Mvh Alec Takk så mye for koselig kommentar i dag også! ? Spørsmålstegnet skulle være et smilefjes...bare så du vet det... Det forstod jeg . Selv er jeg helt amatør når det gjelder smilefjes. Aner ikke engang hvor man finner dem.. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det. Mvh, Jon 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det.Mvh, Jon[/quote Tusen takk for hyggelig og lærerik kommentar, det er alltid hyggelig! 10000 liter! Det er jo helt villt! De må ha et helt vannvittig rotsystem! Vi har mange mirakler rundt oss som vi tar for gitt, det har du så inderlig rett i! Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det.Mvh, Jon[/quote Tusen takk for hyggelig og lærerik kommentar, det er alltid hyggelig! 10000 liter! Det er jo helt villt! De må ha et helt vannvittig rotsystem! Vi har mange mirakler rundt oss som vi tar for gitt, det har du så inderlig rett i! 10000 liter var vel litt mye -- jeg går ut I fra at du har et egenrådig tastatur som la på en ekstra null. Jeg har av og till et lignende problem som du kanskje så i innlegget mitt. Kanskje det hjelper med å true med å skift tastatur hvis det ikke føyer seg .. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Flotte detaljer fra naturen som du viser på en poetisk måte synes jeg!! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tilbake til dine røtter? Fine detaljer, og fine farger. Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Flott skildring av et interessant naturlelement. Godt utsnitt, skarpt og fine farger. La meg legge til en tilleggskommentar til det Rold Magne M sier ang. bjørka: Redwood trærne Ii California som rager over 100 meter høye, de pumper opp hele 1000 liter per dag. All solar power driven! Kan vel ikke annet enn å si at vi vasser i mange både små og store mirakler hver dag på denne planeten, og ofte tar vi mange av dem som en selvfølge uten at vi reflekterer så mye over det.Mvh, Jon[/quote Tusen takk for hyggelig og lærerik kommentar, det er alltid hyggelig! 10000 liter! Det er jo helt villt! De må ha et helt vannvittig rotsystem! Vi har mange mirakler rundt oss som vi tar for gitt, det har du så inderlig rett i! 10000 liter var vel litt mye -- jeg går ut I fra at du har et egenrådig tastatur som la på en ekstra null. Jeg har av og till et lignende problem som du kanskje så i innlegget mitt. Kanskje det hjelper med å true med å skift tastatur hvis det ikke føyer seg .. Hahaha! Ja det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Flotte detaljer fra naturen som du viser på en poetisk måte synes jeg!! Hilsen Tove Takk Tove! det var jo aldeles praktfulle linjer, jeg forstår ikke at folk ikke ser sånt, men mannen min så dem ikke. Rare greier! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Tilbake til dine røtter? Fine detaljer, og fine farger. Ragnar Det er ikke mine røtter, men fine var dem! Du er tilbake fra hytta og har fått tastaturet tilbake nå? takk for koselig kommentar! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tilbake til røttene? Flott naturfoto i en god komp. Lager egentlig noen flotte linjer/former disse røttene. Kreativ, godt tenkt og fanget:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Tilbake til røttene? Flott naturfoto i en god komp. Lager egentlig noen flotte linjer/former disse røttene. Kreativ, godt tenkt og fanget:-) Thank youuuu Pål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg