corsa91 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei Jeg har en PGO Libra hvor etter vinteren så tok batteriet kvelden. Mopeden stod faktisk utendørs med trekk uten batteri. Forrige uke når jeg prøvde å starte så var den helt dødt med kick fungerte.Fikk kjøpt batteri til den og i dag kjørte jeg noen lange turer med den for å varme den opp skikkelig og ikke minst for å lade opp batteriet. Speedometeren er fortsatt død. Speedometerkabelen sitter helt i. Det som er dødt nå er er speedometeren(nåla går ikke opp), lys på speedometeret, turtall og bensinmåleren.Litt usikker på om den får riktig mengde strøm. Lenke til kommentar
Batman99 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hei, da ville jeg funnet håndboken eller tekniske planer fra sykkelen det finner du sikkert på internet, er ikke så veldig kjent med pgo libra sykkler, du kan prøve å følge ledningen til tilførselen, se om noe er feil, eventuelt butte ledning vis det er mulig, prøv å påfør kontakt spray på støpslene. Lenke til kommentar
Batman99 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hei, da ville jeg funnet håndboken eller tekniske planer fra sykkelen det finner du sikkert på internet, er ikke så veldig kjent med pgo libra sykkler, du kan prøve å følge ledningen til tilførselen, se om noe er feil, eventuelt butte ledning vis det er mulig, prøv å påfør kontakt spray på støpslene. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Jeg klarer å få spenning opptil der den går inn i selve speedoen. Kabelen som går inn er litt dårlig så jeg tenker at det er årsaken. Evt hvordan kan jeg løse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå