Leif Olsson Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Lys og skygge over Senjafjellene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Et mektig og dramatisk landskap du får frem her. Det er noe som fører tankene hen på noe urgammelt norsk, nesten som illustrasjonene i gamle historiebøker (Heimskringla?). Pluss for den dekorative ramma. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Takk takk Melvin og Kjell før hyggelige kommentarer Vhær et specielt lys i dag fra sol og blå himmel på lørdagen God søndags kveld til dokker Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Dette ble veldig tøft! Likte havet som en solid basis til de flotte fjellene. Gjorde seg i panoramaformat dette! Gode farger sammen. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Spenstigt! Det bredeste bildet jeg har sett her!! Men det var flott, synd att ikke en dataskjerm kan yte formatet full rettferdighet. Det må opp på veggen Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, Leif. Praktfullt bilde av nær-arktisk natur i det nordlige Norge, - ubeskrivelig vakkert ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Dette ble veldig tøft! Likte havet som en solid basis til de flotte fjellene. Gjorde seg i panoramaformat dette! Gode farger sammen. Hei Helene Takk for hyggelig kommentar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Spenstigt! Det bredeste bildet jeg har sett her!! Men det var flott, synd att ikke en dataskjerm kan yte formatet full rettferdighet. Det må opp på veggen Spenstigt! Det bredeste bildet jeg har sett her!! Men det var flott, synd att ikke en dataskjerm kan yte formatet full rettferdighet. Det må opp på veggen Hei Rolf. Takk for hyggelig kommentar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, Leif. Praktfullt bilde av nær-arktisk natur i det nordlige Norge, - ubeskrivelig vakkert ! M v h Albert. Hei Albert. Takk for " arktisk " hyggelig kommentar Hvær speciellt lys i dag Hilsen Leif Lenke til kommentar
vandrende Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Flott landskapbilde og spenstig beskjæring, kanskje en anelse for smal etter min smak, men likte godt blåkopi-preget. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Stilig panorama av vakkert landskap dette! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Mektig panorama. Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Hei og takk for hyggelige kommentarer Tove og Ragnar Ha en fin dag !!!!! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg