AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Samboeren min har herpes. Vi hadde sex i ett par år før han fikk utbrudd og fikk diagnosen. Han har utbrudd i perioder. Ett lite område med sår på penis. Jeg har aldri hatt utbrudd. Jeg har vært borti noen temmelig lause mannfolk før ham så jeg er temmelig sikker på at det var jeg som gav han det. Sjekket meg kun for klamydia før jeg begynte å ligge med han. Burde testa for herpes og.. Vi gir f. Det er irriterende når han har utbrudd men that's it. Anonymous poster hash: 1d441...ef1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Herpes er snasent og gir 124XP og 15 stilpoeng. Sikkert ikke lenge før neste level så kan dere velge noe fancy som analsex på lørdager. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Herpes er snasent og gir 124XP og 15 stilpoeng. Sikkert ikke lenge før neste level så kan dere velge noe fancy som analsex på lørdager. Soseks har du Asbergers eller Downs Syndrom eller noe? Anonymous poster hash: 1d441...ef1 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Samboeren min har herpes. Vi hadde sex i ett par år før han fikk utbrudd og fikk diagnosen. Han har utbrudd i perioder. Ett lite område med sår på penis. Jeg har aldri hatt utbrudd. Jeg har vært borti noen temmelig lause mannfolk før ham så jeg er temmelig sikker på at det var jeg som gav han det. Sjekket meg kun for klamydia før jeg begynte å ligge med han. Burde testa for herpes og.. Vi gir f. Det er irriterende når han har utbrudd men that's it. Anonymous poster hash: 1d441...ef1 De tester ikke for herpes. Ikke med mindre du har utbrudd. Anonymous poster hash: 14f7a...6f7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg