WPX Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei En jeg har holdt på med i et halvt år har for ikke lenge siden fått påvist herpes. Eller, hun var hos legen, de sa det ikke så ut som noe annet enn herpes, men blodprøvene har ikke bekreftet dette enda. Så det er mest sannsynlig herpes. Sviing ved tissing og blemmer og vondt nedentil er stikkord hun sliter med akkurat nå. Men jeg har forhørt meg med 5 jenter jeg har vært med før henne, alle dem har testet seg for herpes etter meg, og ingen av dem hadde det. Ingen av dem har fått utbrudd. Jeg har aldri testet meg for herpes, kun klamydia, da jeg gang på gang har fått beskjed på helsestasjon at så lenge jeg ikke har ligget med noen fra eksotiske strøk (type afrika eller sør-amerika), er det "helt meningsløst" å teste seg for herpes og gonoré... På http://www.apotek1.no/sex-og-samliv/seksuelt-overforbare-sykdommer/herpes-genitalis står det "Fra smitte til utbrudd tar det cirka 4 dager. Noen merker ikke at de har herpesvirus fordi de aldri får utbrudd eller utbruddet er lite." Da forstår jeg ikke helt hvorfor hun har fått dette akkurat nå, da vi har hatt sex lenge uten kondom. I mange, mange måneder. Jeg har ingen tro på at hun har vært utro. Så spørsmålet mitt er vel om jeg kan være bærer av herpes, og ved et spesielt samleie har forholdene vært akkurat lagt til rette slik at jeg har smittet henne? Og deretter har hun fått utbrudd? Skal teste meg for dette i morgen, men får vel ikke svar før om en uke etter det ca. Har aldri hatt noen form for utbrudd. Men regner med jeg er smittet. Enten har jeg hatt det fra før av, eller så har hun smittet meg, da vi har hatt ukentlig sex over lang tid. Takk for svar. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Har du hatt herpes rundt munnen din, eller i den? Lenke til kommentar
WPX Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Har du hatt herpes rundt munnen din, eller i den?Nei, ikke som jeg kan huske. Prøver å huske langt tilbake, men så vidt jeg vet har jeg ikke det. Er lenge siden jeg har gått ned på henne også, noen måneder siden. Men det kan gjerne smitte fra munn til munn og så gi utrbudd på kjønnsorganer? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Kanskje det kommer fra noen andre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Har hun hatt det rundt sin munn da? For hun kan ha gitt det til seg selv isåfall. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) "har fått beskjed på helsestasjon at så lenge jeg ikke har ligget med noen fra eksotiske strøk (type afrika eller sør-amerika), er det "helt meningsløst" å teste seg for herpes og gonoré..." Dette har ingen ansatt på noen helsestasjon noen gang sagt. Du kan være bærer av virus uten å få utbrudd såvidt jeg har forstått. Men det er jo ikke noe du kan noe for, umulig å vite om man har herpes uten å få utbrudd. Ingen blodprøve som kan påvise dette heller tror jeg ikke. Endret 29. mars 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
WPX Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 "har fått beskjed på helsestasjon at så lenge jeg ikke har ligget med noen fra eksotiske strøk (type afrika eller sør-amerika), er det "helt meningsløst" å teste seg for herpes og gonoré..." Dette har ingen ansatt på noen helsestasjon noen gang sagt. Du kan være bærer av virus uten å få utbrudd såvidt jeg har forstått. Men det er jo ikke noe du kan noe for, umulig å vite om man har herpes uten å få utbrudd. Ingen blodprøve som kan påvise dette heller tror jeg ikke. Dette har de sagt til meg de siste tre gangene jeg var der, så det er dessverre sant. Men om ikke blodprøver kan vise det, vet jeg ikke hva vi gjør om hun har det... Hun har heller ikke hatt utbrudd rundt munnen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 "har fått beskjed på helsestasjon at så lenge jeg ikke har ligget med noen fra eksotiske strøk (type afrika eller sør-amerika), er det "helt meningsløst" å teste seg for herpes og gonoré..." Dette har ingen ansatt på noen helsestasjon noen gang sagt. Du kan være bærer av virus uten å få utbrudd såvidt jeg har forstått. Men det er jo ikke noe du kan noe for, umulig å vite om man har herpes uten å få utbrudd. Ingen blodprøve som kan påvise dette heller tror jeg ikke. Dette har de sagt til meg de siste tre gangene jeg var der, så det er dessverre sant. Men om ikke blodprøver kan vise det, vet jeg ikke hva vi gjør om hun har det... Hun har heller ikke hatt utbrudd rundt munnen. du blander, HIV kan det hende dem har sagt dette om. Men ikke herpes og gonore.... Lenke til kommentar
WPX Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) "har fått beskjed på helsestasjon at så lenge jeg ikke har ligget med noen fra eksotiske strøk (type afrika eller sør-amerika), er det "helt meningsløst" å teste seg for herpes og gonoré..." Dette har ingen ansatt på noen helsestasjon noen gang sagt. Du kan være bærer av virus uten å få utbrudd såvidt jeg har forstått. Men det er jo ikke noe du kan noe for, umulig å vite om man har herpes uten å få utbrudd. Ingen blodprøve som kan påvise dette heller tror jeg ikke. Dette har de sagt til meg de siste tre gangene jeg var der, så det er dessverre sant. Men om ikke blodprøver kan vise det, vet jeg ikke hva vi gjør om hun har det... Hun har heller ikke hatt utbrudd rundt munnen. du blander, HIV kan det hende dem har sagt dette om. Men ikke herpes og gonore.... Haha, ja, nå er jo alle som jobber på helsestasjoner roboter som fører til at alle kommer med de 100% samme ytringene landet over, så da får vi slå oss til ro med at du har rett Endret 29. mars 2015 av WPX Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 "har fått beskjed på helsestasjon at så lenge jeg ikke har ligget med noen fra eksotiske strøk (type afrika eller sør-amerika), er det "helt meningsløst" å teste seg for herpes og gonoré..." Dette har ingen ansatt på noen helsestasjon noen gang sagt. Du kan være bærer av virus uten å få utbrudd såvidt jeg har forstått. Men det er jo ikke noe du kan noe for, umulig å vite om man har herpes uten å få utbrudd. Ingen blodprøve som kan påvise dette heller tror jeg ikke. Dette har de sagt til meg de siste tre gangene jeg var der, så det er dessverre sant. Men om ikke blodprøver kan vise det, vet jeg ikke hva vi gjør om hun har det... Hun har heller ikke hatt utbrudd rundt munnen. du blander, HIV kan det hende dem har sagt dette om. Men ikke herpes og gonore.... Haha, ja, nå er jo alle som jobber på helsestasjoner roboter som fører til at alle kommer med de 100% samme ytringene landet over, så da får vi slå oss til ro med at du har rett neida, mennesker gjør selvfølgelig feil. Men dersom dem konsekvent har sagt dette til folk over en lengere tidsperiode hadde dem blitt arrestert på det for ganske lenge siden. For herpes og gonore er ikke noe man forbinder spesifikt med afrika og sør-amerika, og det er heller ikke sykdommer man tester seg for uten ganske så spesifikke symptomer. Så å si at det er meningsløst med mindre du har vært i afrika ville vært helt merkelig. Men hvem vet, kanskje dem sier det og folk ikke stiller spørsmålstegn ved det, hva vet nå jeg hva som foregår på helsestasjoner.... Lenke til kommentar
WPX Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 "har fått beskjed på helsestasjon at så lenge jeg ikke har ligget med noen fra eksotiske strøk (type afrika eller sør-amerika), er det "helt meningsløst" å teste seg for herpes og gonoré..." Dette har ingen ansatt på noen helsestasjon noen gang sagt. Du kan være bærer av virus uten å få utbrudd såvidt jeg har forstått. Men det er jo ikke noe du kan noe for, umulig å vite om man har herpes uten å få utbrudd. Ingen blodprøve som kan påvise dette heller tror jeg ikke. Dette har de sagt til meg de siste tre gangene jeg var der, så det er dessverre sant. Men om ikke blodprøver kan vise det, vet jeg ikke hva vi gjør om hun har det... Hun har heller ikke hatt utbrudd rundt munnen. du blander, HIV kan det hende dem har sagt dette om. Men ikke herpes og gonore.... Haha, ja, nå er jo alle som jobber på helsestasjoner roboter som fører til at alle kommer med de 100% samme ytringene landet over, så da får vi slå oss til ro med at du har rett neida, mennesker gjør selvfølgelig feil. Men dersom dem konsekvent har sagt dette til folk over en lengere tidsperiode hadde dem blitt arrestert på det for ganske lenge siden. For herpes og gonore er ikke noe man forbinder spesifikt med afrika og sør-amerika, og det er heller ikke sykdommer man tester seg for uten ganske så spesifikke symptomer. Så å si at det er meningsløst med mindre du har vært i afrika ville vært helt merkelig. Men hvem vet, kanskje dem sier det og folk ikke stiller spørsmålstegn ved det, hva vet nå jeg hva som foregår på helsestasjoner.... Nei, jeg vet ikke. Alt jeg vet er at de sier forskjellig overalt om man kan teste seg for herpes eller ikke når man ikke har noen symptomer. På sykehuset i dag på SOS-avdelingen, fikk jeg beskjed om at dette var meningsløst om jeg ikke hadde utbrudd. Men testet meg for HIV, syfilis, klamydia og litt ymse. Men fikk time hos fastlegen nå om et par dager, da de påstod der at jeg kunne teste meg for det uten symptomer... Så får se hva som skjer der på onsdag. Lenke til kommentar
WPX Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Legen ringte tilbake og sa jeg ikke kunne teste meg likevel om jeg ikke har utbrudd... Jeez. Altså, går det ikke an å finne ut om man har herpes om man ikke har utbrudd? Da hadde jeg jo aldri funnet ut av det om jeh hadde forsøkt å teste meg for det tideligere. Og da finner jeg vel aldri ut av det heller, inntil et eventuelt utbrudd skulle oppstå. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Legen ringte tilbake og sa jeg ikke kunne teste meg likevel om jeg ikke har utbrudd... Jeez. Altså, går det ikke an å finne ut om man har herpes om man ikke har utbrudd? Da hadde jeg jo aldri funnet ut av det om jeh hadde forsøkt å teste meg for det tideligere. Og da finner jeg vel aldri ut av det heller, inntil et eventuelt utbrudd skulle oppstå. korrekt. Utbrudd er eneste måte å vite om man har det på eller ei. Slik er det med virus... vanskelig å finne noe i blodprøver.... man setter diagnose basert på symptomer. Endret 30. mars 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
WPX Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Legen ringte tilbake og sa jeg ikke kunne teste meg likevel om jeg ikke har utbrudd... Jeez. Altså, går det ikke an å finne ut om man har herpes om man ikke har utbrudd? Da hadde jeg jo aldri funnet ut av det om jeh hadde forsøkt å teste meg for det tideligere. Og da finner jeg vel aldri ut av det heller, inntil et eventuelt utbrudd skulle oppstå. korrekt. Utbrudd er eneste måte å vite om man har det på eller ei. Slik er det med virus... vanskelig å finne noe i blodprøver.... man setter diagnose basert på symptomer. Fuck. Jaja, da får jeg bare anta at det er jeg som har smittet henne om hennes prøver er positive. Noe annet virker usannsynlig, så er nok meg da Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Legen ringte tilbake og sa jeg ikke kunne teste meg likevel om jeg ikke har utbrudd... Jeez. Altså, går det ikke an å finne ut om man har herpes om man ikke har utbrudd? Da hadde jeg jo aldri funnet ut av det om jeh hadde forsøkt å teste meg for det tideligere. Og da finner jeg vel aldri ut av det heller, inntil et eventuelt utbrudd skulle oppstå. korrekt. Utbrudd er eneste måte å vite om man har det på eller ei. Slik er det med virus... vanskelig å finne noe i blodprøver.... man setter diagnose basert på symptomer. Fuck. Jaja, da får jeg bare anta at det er jeg som har smittet henne om hennes prøver er positive. Noe annet virker usannsynlig, så er nok meg da Noe annet behøver ikke være usannsynlig, hvis du er hennes første og eneste sexpartner er sjansen større, men man kan bære virus fra fødsel av. Det kan også ligge i dvale i kroppen i årevis før det gir utbrudd. Altså kan hun ha fått det fra noen andre. Jeg vet det er slik med HPV virus i alle fall, herpes er kanskje noe mere aggressivt.... spør legen din Lenke til kommentar
MaxFapper Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Uflaks, sånt skjer. Ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Origanum Vulgare Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Kompisl, velkommen til 2018. Herpes kan kureres og det har man kunnet gjort lenge, folk over hele verden har gjort det. Det finnes flere levende bevis over alt. Søk opp 4cycleoflife på youtube eller besøk nettsiden. Jeg er on it right now Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Kompisl, velkommen til 2018. Herpes kan kureres og det har man kunnet gjort lenge, folk over hele verden har gjort det. Det finnes flere levende bevis over alt. Søk opp 4cycleoflife på youtube eller besøk nettsiden. Jeg er on it right now Nice... tre år etter siste svar i tråden!... Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Nekrofili på høyt nivå Lenke til kommentar
Origanum Vulgare Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jaja, håper bare at de som skrev kan få den hjelpen de trenger. Er innom alle diskusjoner og alt mulig jeg finner og skriver. Folk er så dumme som tror de trenger å ha denne stigmaen over seg hele livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg