skrokken Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 What does the future hold you? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Harde kontraster og sort-hvitt etterbehandling er ikke typisk for babybilder, men det trenger ikke å være negativt. Tvert imot så synes jeg det fungerer bra her, mye antakeligvis på grunn av ansiktsuttrykket. Men det er gjerne derfor du har valgt SH i utgangspunktet. Komposisjonsmessig så synes jeg det er fint at ansiktet er plassert på siden slik at man unngår midstilling av motivet. Jeg ville imidlertid kutte bildet litt annerledes i toppen. Kuttet burde gå lavere nede på pannen, omtrent et par cm over øyne. Det ser finere ut, og vil dessuten flytte øyne litt høyere oppe i blideflaten og vekk fra midtlinjen. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Harde kontraster og sort-hvitt etterbehandling er ikke typisk for babybilder, men det trenger ikke å være negativt. Tvert imot så synes jeg det fungerer bra her, mye antakeligvis på grunn av ansiktsuttrykket. Men det er gjerne derfor du har valgt SH i utgangspunktet. Komposisjonsmessig så synes jeg det er fint at ansiktet er plassert på siden slik at man unngår midstilling av motivet. Jeg ville imidlertid kutte bildet litt annerledes i toppen. Kuttet burde gå lavere nede på pannen, omtrent et par cm over øyne. Det ser finere ut, og vil dessuten flytte øyne litt høyere oppe i blideflaten og vekk fra midtlinjen. Syns det er greit å prøve litt nytt å gjøre ting som ikke er så vandlig. Takk for tipset, la til en v.2 :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Likte v2 best. Artig uttrykk på babyen. Fint med glans i øynene. Dette ble riktig bra! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Syns det er greit å prøve litt nytt å gjøre ting som ikke er så vandlig. Det må du absolutt fortsette med Endret 29. mars 2015 av MikaelTj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg