HSP Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Bananskall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-) Takk. Intet tilført eller fjernet i mine bilder. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-) Takk. Intet tilført eller fjernet i mine bilder. Mente at du hadde sagt det tidligere, men tillot meg og spørre:-) Du har vært rimelig snartenkt her iallefall:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-) Takk. Intet tilført eller fjernet i mine bilder. Mente at du hadde sagt det tidligere, men tillot meg og spørre:-) Du har vært rimelig snartenkt her iallefall:-) Og litt flaks Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Åhhh! Dritkult! . På en måte et sv/hv bilde i farger! Hihi! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Åhhh! Dritkult! . På en måte et sv/hv bilde i farger! Hihi! Svart-hvitt, nå også i farger.. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tøfft! Nesten svarthvitt men med gulfargen som stikker ut og dette er jo bare helt naturlig ikke laget i photoshop. Hilsen Tove Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Tøfft! Nesten svarthvitt men med gulfargen som stikker ut og dette er jo bare helt naturlig ikke laget i photoshop. Hilsen Tove Tusen takk Tove! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg