geekfreak Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg har lysarmaturer under overskapene på kjøkkenet som jeg ønsker å bytte ut med LED-spotter hvor jeg bruker en trådløs lysbryter. Hva trenger man av trådløst utstyr da? Tenkte noe slikt lys: http://www.sg-as.no/produkt/3210114 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Dersom du tenker at den trådløse senderen skal se ut som en vanlig lysbryter så kan du jo starte med å søke på "Eltako trådløs bryter", "Elko trådløs bryter", "x-wire trådløs bryter" eller "xComfort trådløs bryter". Har du lyst å styre lysene fra en app så kan du jo se på Osram Lightify eller xComfort. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 xComfort virka som ålreite saker Da trenger jeg to dimmeaktuator og en bryter, så blir det show! Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 xComfort er vel kongen på haugen, dog også den dyreste løsningen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå