Mephisto- Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Har lurt på en ting, jeg har en Denon ARV 2113 med 5.1. Når jeg plugger i mobilen og skrur på AUX spilles det jo kun av på fronthøytalerne (Stereo), er det mulig å overkjøre dette for å få lyd ut av alle høytalerne + sub? Fra spotify da. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Er vel bare og trykke på en av de fargede "sound mode" knappene på fjernkontrollen og få f.eks "all channel stereo" eller "pro logic music" eller tilsvarende. Selv liker jeg at stereo faktisk spilles i stereo, kun fronthøytalerene. 1 Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Er vel bare og trykke på en av de fargede "sound mode" knappene på fjernkontrollen og få f.eks "all channel stereo" eller "pro logic music" eller tilsvarende. Selv liker jeg at stereo faktisk spilles i stereo, kun fronthøytalerene. Det var raskt og enkelt! I utgangspunktet helt enig med deg, siden mesteparten av musikken er laget i 2.0, men akkurat mens jeg vasker og herjer i kåken er det fint å bare få "mye" lyd Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå