Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Avstander Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Kom du til et veiskille?Det var godt du vende om og kom tilbake (så du kan holde styr på oss) Endret 29. mars 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Artig fangst her. Likte at skiltene pekte tilbake i bildet. Det nederste skiltet er nok til Ingenmannsland, en plass som jeg ofte befinner meg i.... Latskapen trenger ikke være en negativ egenskap, for det kan faktisk komme mye morsomt og kreativt ut av den:-) Har fått utlevert en god del av den selv..... Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, endelig Roar jo Velkommen tilbake til gamlelandet. Godt du valgte retningen polo norte, selv om jeg ikke kan se at det var skiltet. Men du har nok retningssansen i orden tror jeg. Morsom skilting, morsomt motiv Mvh.Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, Roar. Hvis du er lat fra naturens side, så må du "tvinge din natur ofte", vil jeg tro, for her på forumet er du en høyt ansett bildekritiker (den beste !) og en meget god rådgiver ! Dagens bilde er, - som normalt når det gjelder deg, originalt og friskt, og du viser som så ofte før at du kan tenke utenfor A-4-hatten som mange av oss andre har ikledd oss. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Ikke så langt til Afrika , men ikke mulig å se derfra. Artig formidlet bilde. Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hiihi morsomt bilde og skilt!! God Påske! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg