Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Bokfink (hann) ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hi Albert Wonderful composition, clarity and colors! Best regards Bekir. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skarpt og flott av denne vakre fuglen, ikke daglig gjest hos meg, men stikker innom Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Flott bokfink! Dette kan du Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Ja, bokfinken er en kjær gjest, men har ikke vist seg hos meg det jeg har sett etter at jeg kom hjem. Perfekt plassert i flata i godt lys med herlig skarphet og detaljer i den flotte fargerike fjærdrakta. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Hi Albert Wonderful composition, clarity and colors! Best regards Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Et meget flott bilde av en like flott fugl. Fin beskjæring, nydelige duse farger og en fin og rolig bakgrunn i bildet. Dette kan du!!! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Skarpt og flott av denne vakre fuglen, ikke daglig gjest hos meg, men stikker innom Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Bokfink ble observert på fòrplassen i fjor våres, men det ble ikke mulig å få tatt brukbare bilder, dessverre. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Flott bokfink! Dette kan du Hei, Rolf Magne. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Jeg kan ikke så mye, dessverre, men jeg lærer vel noe etter hvert (?) M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Ja, bokfinken er en kjær gjest, men har ikke vist seg hos meg det jeg har sett etter at jeg kom hjem. Perfekt plassert i flata i godt lys med herlig skarphet og detaljer i den flotte fargerike fjærdrakta. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Et meget flott bilde av en like flott fugl. Fin beskjæring, nydelige duse farger og en fin og rolig bakgrunn i bildet. Dette kan du!!! Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Hjertelig takk for hyggelig, positiv kommentar ! Jeg lærer litt etter hvert, håper jeg M v h Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Flott stilstudie av (hannen). Velbalansert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Flott stilstudie av (hannen). Velbalansert. Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Melvin ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei Albert. Fin bofink, chaffinch, som er bort fra deg En fugel som jeg ikke sett her ænnå, bare bjørkefink, brambling God søndag...s...kveld !!!!! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Hei Albert. Fin bofink, chaffinch, som er bort fra deg En fugel som jeg ikke sett her ænnå, bare bjørkefink, brambling God søndag...s...kveld !!!!! Hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig, informativ tilbakemelding ! Ha en trivelig søndagskveld, du også M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Veldig bra dette! Fine farger og god komp! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Veldig bra dette! Fine farger og god komp! Hei, Helene. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Bokfinken Knut sang Eva Rydberg om på 70 tallet. Kanskje det er denne? Flott bilde. Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Bokfinken Knut sang Eva Rydberg om på 70 tallet. Kanskje det er denne? Flott bilde. Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig kommentar, - "Den närsynte "bokfinken Knut" var et av Eva Rydbergs uforglemmelige "glansnumre" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg