Gå til innhold

Redigeringsprogram for hobbyfilmmaker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er interessert i et redigeringsprogram for å redigere filmer fra bl. a. mitt GoPro-kamera. Har nå hittil kun brukt GoPro Studio, men det er rett og slett for tregt for at jeg kan bruke det på min nåværende pc. Har heller ikke like mange funksjoner som jeg ønsker.

Det jeg ser etter er ikke et fryktelig avansert program som Premiere Pro eller andre, men noe som ligger rundt 600-1000kr. Har kikket litt på Adobe Premiere Elements som virker som et program med en del funksjoner, men samtidig ikke veldig avansert. Har senere tenkt litt på å skaffe meg en Mac for mitt behov, og da har jo denne iMovie inkludert. Hvor bra er dette i forhold til f. eks. Premiere Elements? Noen som har erfaringer eller flere forslag til programmer?

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Elements serien til Adobe, er ganske dyr iforhold til hva man får. iMovie fungerer ganske bra på amatørnivå, men kommer som du sier, kun til Mac. 

Nå er det mange år siden jeg har jobbet med noen av disse, men de gjorde jobben ut ifra kostnad den gang da:

• Windows Movie Maker
  • Vegas Pro
  • Sony Movie Studio

Har ingen direkte erfaring med noen av de følgende prgrammene, men har jobbet i program (med gode erfaringer) fra samme utvikler:

• Corel VideoStudio Pro
  • Roxio Creator
  • Pinnacle Studio

Av andre aktører kan du kanskje prøve å sjekke ut:

• MAGIX Movie Edit Pro
  • MoviePlus
  • VideoPad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...