funkscience Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Hei! Er 15 år og har trent en stund nå og workoutprogrammet mitt for en uke ser slik ut: Mandag: Fra 6.45 - 7.35 Full body workout Tirsdag: Fra 7.10 - 7.30 HIIT Trening Og resten av uka er preget av samme prinsipp, altså HIIT og Styrke annen hver dag. Trener også Crossfit Teens 45 Minutter 3-4 ganger i uken (dette er da ikke så veldig tungt, har for det meste teknikk trening der). Å trene på morgen passer meg best og jeg liker at jeg har det meste utstyret for meg selv. Jeg sliter litt med å få en god natt søvn men får som regel 7-8 timers søvn. Så til dere som har peiling på dette, overtrener jeg? Eller gir jeg ikke kroppen min nok "recovery" tid? Takk for svar på forhånd! Endret 28. mars 2015 av funkscience Lenke til kommentar
colert Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg vil ikke si at du overtrener, men om du føler at kroppen begynner å bli sliten, så er det bedre å ta seg en liten uke fri fra trening og la kroppen hvile og restituere seg litt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 7-8 timer er haugen med god nok søvn. Du finner nok svaret i kostholdet ditt tørr jeg påstå. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Enig med de to om svarer deg her Føler du deg noen ganger sliten eller støl, så ta deg tid til å hvile. Det er sikkert lurt en gang iblant uansett, så mye som du trener. Og få for all del i deg nok mat med en bra balanse av proteiner, karbohydrater og fett. Gjør ingenting om du ligger en del høyere på proteininntak heller, men trenger ikke overdrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå