RuneK Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ytterst ved Jærens Rev Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, Rune. Fint bilde av et vakkert stykke norsk natur, - Jæren har mye å "by på" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Fint bilde - har sansen for havet i kombinasjon med fine skyer Ved förste öyekast trodde det var fra Öland Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Nå vet jeg jo ikke hva du har av eksponeringer, men når jeg ser dette tenker jeg kutt til høyre og litt mer til venstre. Kuttet tenker jeg meg rett innenfor v-kløfta på toppen av haugen for da vil du få en diagonal mellom høyre kortside og nedre langside som vil øke spenningen i bildet. men siden dette endrer formatet krever det vel at tilsvarende legges til i høyrekanten. Ikke ment som kritikk dette, bare som et forsøk på å gi bildet enda litt mer slik jeg har det i tankene for jeg har ikke prøvd det ut. Heller ingenting i veien for å beholde dette og heller lage en V2. Fint lys og god dybdeskarphet gir en god fortelling om det forblåste Jæren. Farger og detaljer er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Veldig fint bilde.., flott komp og fine farger. Jan Åge Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Et flott bilde av Jærstrendene dette. Fin komposisjon, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, Rune. Fint bilde av et vakkert stykke norsk natur, - Jæren har mye å "by på" ! M v h Albert. Hei Albert Takker for fin kommentar Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Fint bilde - har sansen for havet i kombinasjon med fine skyer Ved förste öyekast trodde det var fra Öland Hei Rolf Takk for tilbakemelding. Ja, kan også minne litt om klittene på vestkysten av Jylland. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Nå vet jeg jo ikke hva du har av eksponeringer, men når jeg ser dette tenker jeg kutt til høyre og litt mer til venstre. Kuttet tenker jeg meg rett innenfor v-kløfta på toppen av haugen for da vil du få en diagonal mellom høyre kortside og nedre langside som vil øke spenningen i bildet. men siden dette endrer formatet krever det vel at tilsvarende legges til i høyrekanten. Ikke ment som kritikk dette, bare som et forsøk på å gi bildet enda litt mer slik jeg har det i tankene for jeg har ikke prøvd det ut. Heller ingenting i veien for å beholde dette og heller lage en V2. Fint lys og god dybdeskarphet gir en god fortelling om det forblåste Jæren. Farger og detaljer er det heller ingenting å si på. Roar Hei Roar Takker for tilbakemeldingen. Skal se på tipset ditt og redigere Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Veldig fint bilde.., flott komp og fine farger. Jan Åge Takker for kommentaren Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Et flott bilde av Jærstrendene dette. Fin komposisjon, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Hei Takker for fin tilbakemelding Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Flott bilde Rune! Takk for det Helene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg