Gjest medlem-359424 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Duty Free....closed Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg hadde blitt fly forbannat hvis jeg hadde funnet taxfree stengt da jeg landa på Gardermoen natt til tirsdag. Litt pirk fra min side blir å anbefale enten litt mer luft til venstre eller kutte litt mer inn i stolryggen da kant i kant sjelden blir bra. Kanskje like gjerne kutt her for da forsvinner en liten "svarting" nede i bildekant. Roar Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Jeg hadde blitt fly forbannat hvis jeg hadde funnet taxfree stengt da jeg landa på Gardermoen natt til tirsdag. Litt pirk fra min side blir å anbefale enten litt mer luft til venstre eller kutte litt mer inn i stolryggen da kant i kant sjelden blir bra. Kanskje like gjerne kutt her for da forsvinner en liten "svarting" nede i bildekant. Roar Takker Kneppen. Ikke mye som kan irritere som en stengt taxfree når en er på tur..... Dette bildet er som tidsfordriv og regne, mens er surrer rund i avgangshallen i påvente av avgang. Da blir det og se etter former og farger, for så og se hva en kan få ut av dørgende kjedelig motiv:-) Endret 29. mars 2015 av medlem-359424 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg