Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette var jo et storfint besøk av en liten krabat. Et flott bilde du har tatt av den lille fuglen.

Mvh Torbjørn

Takk til deg også Torbjørn, for hyggelig tilbakemelding. I dag var det "førpåskestemning" på foringsplassen, der hele 10 arter hadde felles frokost. Svært hyggelig dag :D

Vennlig hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Et fint besøk av stillits, a nice visit of goldfinch :)  :)

God helg !!!!!

Leif :)

Tusen takk Leif, for hyggelig tilbakemelding :D

Moro med "fævvel" . Du har da noen fininger oppe hos deg også :D

God helg til deg !

Vennlig hilsen Lisbeth.

Hei Lisbeth

Nei har ikke sett den her på Andøya men mange ganger i Sverige. Håper den kommer på besøk i framtia? :hmm:

God søndag !!!!

Med hilsen

Leif :)

Lenke til kommentar

Tipper en del skarphet gikk tapt i croppinga for du pleier normalt å levere bedre skarphet enn dette. Men jeg kan jo ta feil.

De forskjellige fargene i den flotte fjærdrakta til stillitsen som jeg enda ikke har fått se i virkeligheten kommer jo fint fram.

Plasseringen i flata er det heller ikke noe å si på.

Roar

Lenke til kommentar

Tipper en del skarphet gikk tapt i croppinga for du pleier normalt å levere bedre skarphet enn dette. Men jeg kan jo ta feil.

De forskjellige fargene i den flotte fjærdrakta til stillitsen som jeg enda ikke har fått se i virkeligheten kommer jo fint fram.

Plasseringen i flata er det heller ikke noe å si på.

Roar

Hei Roar, og takk for hyggelig og ærlig tilbakemelding som alltid. Tipper du har rett denne gangen også. Croppinga tok nok noe, men jeg tror ikke bildet i utgangspunktet var skarpt nok heller. Synd at du ikke har fått se stillitsen i virkeligheten. Jeg ble overrasket over størrelsen første gang jeg så disse. De er faktisk mindre enn spurv.

Vennlig hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...