Gå til innhold

Kan en lagre innlegg for senere publisering noe sted på siden?


Anbefalte innlegg

Hva er beste måte å lagre et innlegg på når det skal publiseres senere? Jeg har før redigert inn innlegg i tidligere tråder som er døde. Nå vurderer jeg og bruke et eller annet sted på profilsiden min til å lagre notater. Men kanskje finnes det andre muligheter som jeg ikke vet om?

 

Et innlegg som "Påbudet om bruk av brodder på vinterstid er et angrep på den personlige frihet" kan jo ikke publiseres før påbudet kommer. Men innlegget kan jo være kjekt å ha et sted dersom påbudet kommer. 

 

Problemet med de løsningene jeg nå bruker, er at andre kan lese dem (slik som under "Interesser på profilsiden). 

 

Hva slags løsning kan dere anbefale?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke lagre det lokalt, i f. eks. notepad? Skriv innlegget ditt her på forumet, og så trykker du på knappen helt oppe til venstre. En grå lysbryter (?) hvor det står "BBCode modus". Da ser du ren kode som du kan kopiere inn i notepad. Når du da kopierer fra notepad tilbake til forumet igjen, vil alle koder fremdeles være der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan få det til ved å lagre et utkast til en personlig melding. 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?app=members&module=messaging&section=send&do=form

 

Trykk på "Lagre (Send senere)", så vil du kunne finne det igjen her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=members&module=messaging&section=view&do=showFolder&folderID=drafts

 

Så kan du kopiere innholdet derfra når du ønsker å publisere det et annet sted. 

 

Alternativt kan du benytte metoden som Quote skisserte opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...