MilKman' Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei! Jeg har følgende dekoder fra Canal Digital, og er ikke særlig fornøyd med den. https://kabel.canaldigital.no/Produkter/TV/Dekodere/HDPVR/ Dekoderen har en responsradius på litt under en halv meter når det kommer til fjernkontroll. Peker jeg den 30-50 cm over, under, høyre eller venstre for dekoderen, registrerer den ikke dette i det hele tatt. Den er også generelt treg. Er det flere som har samme erfaring, eller har jeg vært noe uheldig med dekoderen? Har noen byttet til T-Wee-dekoderen, og er du eventuelt fornøyd med denne? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Prøv om det blir noen forskjell på responsen ved å dekke til TV skjerm med et pledd, eller flytte dekoder slik at den peker i en annen retning. Det er et kjent problem at utstråling fra TV skjerm påvirker fjernkontroll. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har samme dekoder, og oppfatter den ikke som spesielt vanskelig å treffe. Trenger ihvertfall ikke å sikte rett mot den. Nå skal det sies at jeg aldri har brukt den orginale fjernkontrollen, men kun Harmony One. Har du forsøkt å bytte batteri i fjernkontrollen? Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg har T-Wee dekoderen. Strålende fornøyd. Skifter kanaler kjapt. God kapasitet på opptak. Den medfølgende fjernkontrollen bruker en radiosender, men den kan også motta IR-signaler fra feks Logitech sine universalkontroller Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Har samme dekoder, og oppfatter den ikke som spesielt vanskelig å treffe. Trenger ihvertfall ikke å sikte rett mot den. Nå skal det sies at jeg aldri har brukt den orginale fjernkontrollen, men kun Harmony One. Har du forsøkt å bytte batteri i fjernkontrollen? Jeg må så og si sikte rett på. Ikke byttet batteri, men jeg har to fjernkontroller (Samme modell, til samme dekoder), og det er samme problem på begge to. Jeg har T-Wee dekoderen. Strålende fornøyd. Skifter kanaler kjapt. God kapasitet på opptak. Den medfølgende fjernkontrollen bruker en radiosender, men den kan også motta IR-signaler fra feks Logitech sine universalkontroller Aaaah, jeg har god erfaring med IR. Fint mulig jeg går til innkjøp av en T-Wee dekoder etterhvert. Jeg tenkte jeg skulle høre hvordan den fungerte ifht vanlig dekoder, så det blir en slik en. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 bytt batteri. Hadde samme problem, måtte sikte meg inn. Med nytt batteri slapp jeg dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå