jon tvedt Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 For et par timer siden fikk jeg plutselig utrolig vondt i halsen og ryggen. Jeg klarer nesten ikke å drikke eller spise fordi det gjør så vondt. Bare jeg puster eller svelger spytt får jeg så vondt i hals og rygg at jeg må lage grimaser. Jeg får spesielt vondt når jeg sitter med krummet rygg, eller når jeg snur hodet. Jeg vet ikke om det er alvorlig eller om jeg bør gå til legen. Det hadde vært fint hvis noen hadde hatt en anelse om hva det er. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ring til legevakten og spør om de har tid til å ta imot deg i kveld. Det går som oftest greit. Det koster deg ca. 200-300 kr. Lenke til kommentar
jon tvedt Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Ring til legevakten og spør om de har tid til å ta imot deg i kveld. Det går som oftest greit. Det koster deg ca. 200-300 kr. Ok takk, men må nok vente til i morgen. Er ikke i stand til å kjøre nå. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Å vente er ikke bra! Jeg ventet en gang, noe som førte meg rett til akutten. Jeg ville ringt og pratet med legevakten med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå