Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Reinskarvet, Buskerud Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Har oppholdt meg på hytte med gode venner på fjellet i Ål kommune noen dager. Min bedre halvdel nedla forbud mot aktivitet på Bildekritikken, og derfor har jeg ikke fått kommentere noen av de mange flotte bilder som er lagt ut. Her et lite bidrag fra en skitur i særdeles hvite omgivelser. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei Ragnar Veldig fint vinter bilde. Synes først det så ut som om trærne i forgrunnen var kuttet, men ser jo at de står i dyp snø Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Hei Ragnar Veldig fint vinter bilde. Synes først det så ut som om trærne i forgrunnen var kuttet, men ser jo at de står i dyp snø Hilsen Rune Hei og takk for din gode kommentar Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Ja, overeksponering er vel bare forbokstaven her. Men sånn blir det i åpne vinterlandskap. Lurer på hvordan de filtrene med bl.a. IR som jeg kjøpte på Lanzarote forrige gang hadde funka på dette? Men uansett så får vi jo skikkelig inntrykk av åpent fjellandskap i lys der solbriller vel er et must. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Ja, overeksponering er vel bare forbokstaven her. Men sånn blir det i åpne vinterlandskap. Lurer på hvordan de filtrene med bl.a. IR som jeg kjøpte på Lanzarote forrige gang hadde funka på dette? Men uansett så får vi jo skikkelig inntrykk av åpent fjellandskap i lys der solbriller vel er et must. Roar Hei Roar. Er i Skagen og håper på det gode lyset. Ser ut til å utebli under mitt opphold der. Tok 5 - 6 bilder fra samme ståsted med forskjellige eksponeringer, og valgte dette for å gi uttrykket slik det ser ut nå. Overeksponeringen er derfor bevisst. Vellykket eller ikke kan diskuteres. Fint at du ville kommentere bidraget mitt. Filtre kan jeg for lite om pr dags dato. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Synes det ble enkelt og fint jeg. ...og en pause fra Bildekritikken gjør bare godt. ...bare du kommer tilbake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg