jolly Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Testet en av de nyere samsung telefonene her om dagen, tror det var V200... Uansett, de forskjellige er vel ganske like når det kommer til T9 funksjonen. Det jeg la merke til var at den virket rask og responsiv når man skrev, men den startet ikke med stor bokstav etter punktum!? På denne måten måtte jeg skru caps av/på manuelt hele tiden... Stemmer dette? Jeg skriver mye SMS, og ved siden av talekvalitet, dekning og batterikapasitet er dette den desidert viktigste delen av en telefon for meg. Vurderer E700 sterkt, men hvordan er den å skrive SMS med? T68 var uhyggelig treg, SL55 var bedre - men den har jeg mistet.... Bruker derfor en 3210 jeg har lånt. Har aldri brukt Nokia før - og er sjokkert over hvor behagelig den er å skrive SMS med!!! Hvordan er forresten tastene på E700? Bråker de? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei, jeg har en samsung 300m og den er meget rask å skrive sms med, men som du sa så må du hele tiden selv fysisk trykke deg videre dersom du skal ha stor bokstav eller spesialtegn. Nokia er også herlig å skrive sms med. Der går alt nesten av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå