OKKOKK Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Morn dere! Jeg har en pc med Pentium 4 2.4ghz 800bus, gf2 64mb, 512 mb ram...... Noen som vet hvordan jeg kan få høyere uten å kjøpe nytt skjermkort? Har den nyeste nvidia driveren og dirctx driveren men jeg synes at fps'en min burde ha vært høyere...Noen som kan gi meg noen tips om å få høyere fps? OKKOKK ---------------- Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ja morn du ja,... men kan du si litt mer om hva slags spill og slikt du vil ha høyere fps på? hvilken driver versjon har du på datamaskinen din nå???? dette er da viktig å vite før jeg kan svare korrekt på noe av dette. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 OK, jeg har 52.16 nvidia driveren og directX 9.0b.... Spill jeg har lyst på høyere fps i er alle type spill...mn kan ikke du bare gi meg noen tips om hvordan jeg kan gjøre pc'n min kjappere? OKKOKK ...................... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel...skru ned alle detaljer til minimum...passe på at V-sync(!), AA og AF er avslått...Sett innstillingene i driveren til "høy ytelse". Men kjøp et nytt grafikkort! GF2 er en smule utdatert hvis det er høy FPS du ønsker Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har hundre fps i counter strike da... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Du kan klokke 3dkortet ditt ved hjelp av rivatuner, du kan også klokke maskinen din...da må du i BIOS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå