BLU3kp Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei, Jeg har en OCZ 750W ZT i pcen som bråker veldig når pcen står vertikal. Hvis jeg lar pcen ligge i stedet for å stå vanlig så slutter den å bråke. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse på dette selv? Kan jeg evt bytte vifta på den eller er det no point? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Bare til å bytte vifte det. Passer ikke kontakten , så bare sett rød på rød og svart på svart. Tvinne eller sukkerbit med tape rundt etterpå. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 eventuelt sjekke at det ikke er en kabel eller noe som kommer borti vifta. eller søke rma. dersom du mekker på den selv så går garantien. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 jeg har brukt å dryppe litt crc556 nedi lageret, i de tilfeller hvor jeg ikke har mulighet for ny vifte der og da eller ikke har mulighet for lodding/sukkerbit Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Problemet er løst. Nå er den lyden som kommer fra PSUEN borte når pcen står vertikalt. Jeg hadde en vifte fra en tidligere strømforsyning som jeg erstattet den gamle med og helikopterlyden er borte nå. Så problem solved! Endret 3. april 2015 av gattuso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå