i337pwnd Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei Jeg har prøvd og spille CS: GO, men det funker ikke. Jeg får blitt med i en match, men disconnecter etter ca. 3 runder. Dette er feilmeldingen som kommer opp ''An issue with your computer is blocking the VAC system. You cannot play on secure servers.''. Det er nå 3 gangen etterhverandre dette har skjedd, og jeg har nå en 7 dagers cooldown. Denne nettsiden kommer opp når jeg trykker på OK https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2117-ILZV-2837. Ingenting som står på den funker. Hva kan jeg gjøre for og løse problemet hvis jeg lager en ny bruker? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 kontakt steam support, har fått den der flere ganger, er ikke noe som hjelper annet enn å vente, går alltid over med meg uten å gjøre noe. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Når cooldownen er borte, får jeg sikkert gått inn en match, men jeg disconnecter etter ca. 3 runder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå