Hveding Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei. Bynte å spille cs igjen etter flere måneder av, å nå merker jeg en rar stuttering/lagg greie. Andre spillere kan se at jeg hakker, men pingen er fin.Dette skjer så å si 2-3 ganger per runde å har aldri opplevd lignende i cs: go. Hva kan det være ?Har validata steam files på cs go, å den fant 1 error.. Den er fikset nå men har ikke testet å spille enda.Mvh Pat. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Hvordan endrer jeg det ? Spilte 3 matcher i går, å det var slikt på alle 3 matchene.. Å lagkameratene kunne se når jeg hakket. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 google CSGO rates, endrer det i konsoll. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Funket ikke.. Prøver å reinstallere. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Har nå reinstallert spillet, å det er enda stutter når jeg spiller...Recordet så dere får se hva jeg mener: Pingen er som sagt ikke problemet. rate 128000cl_updaterate 128cl_cmdrate 128cl_interp_ratio 1cl_interp 0 Endret 28. mars 2015 av Hveding Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Få opp netgraph og se hva som står, net_graph 3 Kan være nettverksloss, det vil du isåfall se i netgraphen Her ser du hvordan det kan se ut: Endret 28. mars 2015 av Sampson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå