Lasse Lindgren Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ringdue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei, Lasse. Meget skarpt og fint bilde av ringdue, og eksponering, farger og lys er utmerket ! M v h Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Virkelig et flott bilde av ringdua! Så skarp i fjärdrakta att det nesten blir en 3D-effekt. Bakgrunnen kunne värt bedre, men den kan du skjelden velge.... Godt skudd! Endret 28. mars 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Virkelig flott og skarpt bilde, tatt i riktig øyeblikk! Godt jobbet! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Flott, skarpt portrett av duen ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Et nydelig skue, et flott bilde, fin beskjæring, god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skarpt og detaljert der ringduas fargerike flotte fjærdrakt kommer godt til sin rett. Skulle jeg pirke litt så kunne du kanskje tatt med litt mer luft mot høyre og unngått å få grein akkurat i bildekant samtidig som også stjertens forlengede linje ville gått ut på nedre ramme istedenfor i krysset. Dette med forbehold om at jeg jo ikke vet hva som finnes utenfor bildet. Bare småpirk selvfølgelig, men jeg har fått meg fortalt at det også skal med i en bildekritikk. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg