Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ble noen fine linjer og mønster her. Rekkverket som starter i mørket for så og gå opp til linjene i overkant av bildet. Møsteret i gata gir også bildet en fin effekt. Som vanlig, tilfører personen det lille xtra til bildet. Vet ikke helt hva jeg synes om mørket oppe til høyre. På en måte står det i kontrast til det lyse på gata.....

Lenke til kommentar

Hva hvis du beskjærte det litt i den kanten da? Du mister skyggeeffekten på gulvet da, men en kan jo prøve. Fin komp forøvrig, men det er det jo alltid fra deg. :)

Ble noen fine linjer og mønster her. Rekkverket som starter i mørket for så og gå opp til linjene i overkant av bildet. Møsteret i gata gir også bildet en fin effekt. Som vanlig, tilfører personen det lille xtra til bildet. Vet ikke helt hva jeg synes om mørket oppe til høyre. På en måte står det i kontrast til det lyse på gata.....

Kjempeflott foto hvor lyset som skaper et omriss av personen og lyset som skaper en smal stripe langs veggen er spesielt bra. Skyggen som kommer fram i i lyset er også flott å betrakte. Alt i alt et meget velkomponert bilde.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk alle tre. Et lite kutt til høyre kan kanskje gjør underverker, takk for forslaget Helene, jeg skal prøve meg litt frem.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...