Grogg Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Mobilen har fungert fint til nå. Byttet mobil for noen uker siden, og s2-en ble liggende og lade seg ut på egenhånd. Nå trenger jeg den igjen, men batteriet er helt flatt og den reagerer ikke når jeg stikker inn laderen. Har prøvd både en eBay-lader som alltid har fungert fint før, og en original Samsung-lader til Galaxy s5. Har ladet den over natten, prøvd å ta batteriet ut i flere minutter og inn igjen, prøvd å holde inn start-knappen mens batteriet var ute for å bruke opp eventuelle rester av strøm i mobilen (?), samt prøvd å stikke inn laderen mens batteriet var tatt ut og så ta inn batteriet igjen. Ingenting skjer, skjermen er svart, ingen reaksjon. Noen som har peiling på hva som har skjedd og hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Trolig har batteriet tatt kvelden. Det kan skje at de plutselig slutter å virke når de er gamle. Samme skjedde på min Acer 3820TG bærbare PC fra 2010, batteriet var helt ok ene uka (8 timer++ batteritid), neste uke kunne ikke batteriet lades mer. Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Takk for svar. Æsjda! Batteriet taklet kanskje ikke å ligge helt utladd så lenge. Har nå bestilt et nytt, så får vi se om det gjør susen Endret 1. april 2015 av Grogg Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Er nok sannsynligvis det, om det har ligget lenge uten strøm på seg, det tåler de ikke Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Er nok sannsynligvis det, om det har ligget lenge uten strøm på seg, det tåler de ikke Det var jeg faktisk ikke klar over før nå, veldig kjekt å vite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå