Gå til innhold

Svarttrost mot uryddig bakgrunn ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert.

Man kan ikke altid velge bakgrunn, er likvel en fin svarttrost foran uryddig bakgrunn :)  :) Kanske jeg hade valgt lit mere luft nedan til venstre. Hva sier han Andersson om mine " luftige " tanker ? Kæmpefin vårdag på Andøya med sol og lette skyer og blå himmel :)  Tre sangsvaner ligger i fjorden og venter på at vårmarken skal open deg :)

 

God lørdag !!!!!

 

Hilsen Leif

Lenke til kommentar

Kanskje skulle du forsøke uryddig svarttrost på ryddig bakgrunn neste gang - he he.

Trosten kommer fint fram med litt glimt i øyet.

Gode detaljer i fjærdrakta.

Det guloransje karakteristiske nebbet lyser som ei lampe hvilket jo er den voksne svarttrostens varemerke.

Fin plassering i flata.

 

Roar

 

Hei, Roar.

Takk for hyggelig kommentar med forslag til forbedring (he-he) ! :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert.

Man kan ikke altid velge bakgrunn, er likvel en fin svarttrost foran uryddig bakgrunn :)  :) Kanske jeg hade valgt lit mere luft nedan til venstre. Hva sier han Andersson om mine " luftige " tanker ? Kæmpefin vårdag på Andøya med sol og lette skyer og blå himmel :)  Tre sangsvaner ligger i fjorden og venter på at vårmarken skal open deg :)

 

God lørdag !!!!!

 melding

Hilsen Leif

 

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Det ville kanskje vært bedre med litt ekstra luft nede til venstre, så det skal jeg se næmere på.

Nyt det fine været, Leif, g ha en fin lørdag, du også ! :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar

 

Hei Albert.

Man kan ikke altid velge bakgrunn, er likvel en fin svarttrost foran uryddig bakgrunn :)  :) Kanske jeg hade valgt lit mere luft nedan til venstre. Hva sier han Andersson om mine " luftige " tanker ? Kæmpefin vårdag på Andøya med sol og lette skyer og blå himmel :)  Tre sangsvaner ligger i fjorden og venter på at vårmarken skal open deg :)

 

God lørdag !!!!!

 melding

Hilsen Leif

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Det ville kanskje vært bedre med litt ekstra luft nede til venstre, så det skal jeg se næmere på.

Nyt det fine været, Leif, g ha en fin lørdag, du også ! :)

 

M v h Albert.

 

 

Hei igjen Albert

Då e vi enige og kanske du kan opne viduet og hente lit luft :hmm:

 

Ha en fin lørdag videre !!!!!

 

Hilsen Leif :)

Lenke til kommentar

Fint bilde av Sveriges nasjonalfugl. Fjärdrakta er klar og fin, noe som ikke alltid er så lett på en svart fugl. Og - du kan da ikke alltid treffe blink på både fugl og bakgrunn :)

 

Hei, Rolf Magne.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Jeg er lettere imponert over at du er kjent med at svarttrost er Sveriges nasjonalfugl, - det er ikke så mange nordmenn som vet det, antar jeg.

(Jeg ble selv klar over det for bare 4 dager siden).

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Du har rukket å få lagt ut to bilder siden sist jeg var inne, men det får holde med at jeg kommenterer det siste (selv om det andre også er vel verd en kommentar)

Her liker jeg spesielt godt posituren til svarttrosten. I tillegg skarpt og fint som vanlig.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Hei, Ragnar.

Tusen takk for nok en hyggelig kommentar ! :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...