Cls88 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Fyking på fjelltoppen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Fin fangst av føyka og det Nord-Norske lyset:-) Godt komponert med fin dybde. Kanskje litt "hardt" redigert, som blant annet vises på stripene i himmelen. Drama effekten passer på et slikt bilde, om enn i litt mindre grad. Uansett bra og fortsett og prøve deg frem:-) Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Fin fangst av føyka og det Nord-Norske lyset:-) Godt komponert med fin dybde. Kanskje litt "hardt" redigert, som blant annet vises på stripene i himmelen. Drama effekten passer på et slikt bilde, om enn i litt mindre grad. Uansett bra og fortsett og prøve deg frem:-) Lagt ut en ny versjon nå ser det når jeg redigerte en ny en:) takk for tips:) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Dramatisk lys i storslått landskap. Orginalen er min favoritt, v2 mistet mye av dramatikken. Litt irriterende med de stripene som pentaxen nevner, men vil tro at det er mulig å fikse i etterbehandlingen. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Dramatisk lys i storslått landskap. Orginalen er min favoritt, v2 mistet mye av dramatikken. Litt irriterende med de stripene som pentaxen nevner, men vil tro at det er mulig å fikse i etterbehandlingen. Henning Enig med Henning når jeg ser v2. Kanskje en mellomting? Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Prøvd meg på en tredje versjon:) var et vanskelig bilde og få redigert rett for og få fremhevet de rette tingene:/ takker for innspill Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Nå ble det veldig bra:-) Godt Jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg