Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 God påske! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hva hadd'n gjort for no' gæli da da siden han kom hjem med roser??? Herlig lys og farger. Detaljene i den skarpe er det heller ikke noe å si på. Jeg tenker muligens en drøy cm. eller kanskje to kutt til høyre for å stramme opp litt et kut i det skarpe ofte gir bedre spenning. Jeg har ikke prøvd her for det kan du gjørra sjæl og se hva som funker. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Hva hadd'n gjort for no' gæli da da siden han kom hjem med roser??? Herlig lys og farger. Detaljene i den skarpe er det heller ikke noe å si på. Jeg tenker muligens en drøy cm. eller kanskje to kutt til høyre for å stramme opp litt et kut i det skarpe ofte gir bedre spenning. Jeg har ikke prøvd her for det kan du gjørra sjæl og se hva som funker. Roar Haha! Ja det kan du saktens lure på Roar! Vi har vært sammen i 28 år og først nå i det siste halvåret har jeg begynt å få blomster. Hmmmm?! Skummelt! jaja..., uansett: takk for konstruktiv kritikk, det er godt å ha deg tilbake! Håper du hadde det fint i "syden" Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Vakre roser til alle oss her i dag! Takker 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Usedvanlig lys, godt gjengitt ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Med dette flotte bildet ønsker jeg deg også en riktig god påske. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Flotte roser. Skarpt og fint. God påske 1 Lenke til kommentar
avedon Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ja ja aldrig forseint, et flott nærbilde og fine farger. Mvh. Roy 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Kjempefine i lys/farger. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Tusen takk for hyggelige kommentarer alle sammen! Håper dere får ei fin påske! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, Helene. Flott lys og herlig farge, - delikat ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg