Gå til innhold

Fifa 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer litt å kjøpre fifa 2004, men jeg lurte på om det finnes norsk 1. divisjon? Og Pro Evelution(2004), er det kommet ut? Og har det spillet norsk 1. divisjon?

PES 3 har ingen ordentlige lag. De har noe som ligner som feks Liverpool er Mersey side. Og det spillet har IKKE Norsk 1 div.

Og ikke spør meg etter kilder som beviser at jeg snakker sant.

Lenke til kommentar

Ved bruk av Football Fusion i Total Club Manager 2004, skal det være mulig å føre over norske 1. divisjonslag, skulle jeg tro. Men som det helt korrekt blir påstått her, har EA Sports ikke inkludert norsk førstedivisjon, og har t.o.m. gjort en slett jobb med Tippligaen vår.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt meg FIFA 2004 til Playstation2 og jeg syntes spillet var utrolig realistisk, kanskje litt for mye. Jeg hadde lyst til å spille med Fredrikstad, men får vel vente til neste år. Men det jeg synes er utrolig rart er at de har til og med 3. divisjon i engelsk fotball. For hvem vil egentlig spille 3. divisjon i engelsk fotball?

Hvis ikke Fifa 2005 har norsk 1. divisjon blir jeg skuffet... Selv om Fredrikstad er i eliteserien for man vet jo ikke om de greier å holde seg i eliteserein...

- Henrik

Lenke til kommentar
Men det jeg synes er utrolig rart er at de har til og med 3. divisjon i engelsk fotball. For hvem vil egentlig spille 3. divisjon i engelsk fotball?

Hehe! Tja, kanskje 60 millioner engelskmenn? (Eller de bor i det minste på samme øya)

Hva er det dere roter med nå? ;) Jeg ville aldri latt sjansen gått fra meg til å prøve å vinne FA-cupen med lag som Kidderminster Harriers eller Leyton Orient! 3. divisjon er der du finner den ekte fotballsjela. Boston United, Hull City, Bristol Rovers, Huddersfield og Darlington! :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...