nocR Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Onsdag 1. april braker det løs.GUIDE: 10 jungeltips til deg som skal på The Gathering 1 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Huff, kjenner jeg begynner å bli gammel.Tidligere har jeg hatt veldig lyst til å være med på dette, men nå er jeg glad jeg slipper Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Man kan faktisk dra dit for å lære og være sosial og utvide nettverk. Man må ikke ha med 256pac med redbull og rope arne 24/7 7 Lenke til kommentar
zlagther Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 ARNEEEEEEE plz no ARNEEEEEEE Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Huff, kjenner jeg begynner å bli gammel. Tidligere har jeg hatt veldig lyst til å være med på dette, men nå er jeg glad jeg slipper Om ett par, tre år får du igjen følelsen. Been there done that, hehe. Det blir jo en helt annen opplevelse og rytme på TG som voksen unge, men kos er det læll. Stalltips: Føler du deg litt uggen og sliten så følg den enkle oppskrifta; shit, shower, shave. Da er du som ny igjen. Endret 28. mars 2015 av cptCory 1 Lenke til kommentar
VegardBe Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg var på TG'94 og TG'96. Kjente en i Crusaders i '96 (Uwe), som hadde vært læreren min i assembler på universitetet og jeg har blitt kalt nerd av Bjørn Lynne. Det tar jeg som en hedersbetegnelse. Husker at jeg glemte tannbørsten og levde på pizza og cola hele tiden. Fyttirakker'n... Tenna mine føltes myke da jeg dro hjem. Disse tipsene er gull verdt. Følg dem! Har du mulighet til å låse kabinettet på den stasjonære, gjør det. Har du bærbar, så fest den til noe stort med sikkerhetswire. Better safe than sorry. 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Herregud, roper folk Arne fremdeles? Det var kanskje gøy i 2001, men faen heller... Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykonaut Skrevet 28. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2015 Herregud, roper folk Arne fremdeles? Det var kanskje gøy i 2001, men faen heller... Dette handler om eldgamle tradisjoner passert ned gjennom generasjonene. Arkeologene har funnet gamle websider skjært ut i primitiv HTML-kode, i følge disse så kan legenden om Arne spores helt tilbake til tiden da Diablo-II herjet landet. 15 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Tips: Ikke spis maten de selger i skipet. Hilsen en som spydde ned østre (eller var det vestre) exit dag 2 på TG 2001. Lenke til kommentar
Populært innlegg EggMan88 Skrevet 28. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2015 Tips: Ikke spis maten de selger i skipet. Hilsen en som spydde ned østre (eller var det vestre) exit dag 2 på TG 2001. Tips: Ikke kjør BMW til TG, hadde en kamerat som fikk motorstopp når han skulle dit i 96.... /ironi 13 Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 AAAARNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Var sist på tg 2004. Hørte Arne ropet, bestemte meg for å ikke komme tilbake. 2 Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Den gangen jeg og noen kompiser var der ...tror det var 07 eller 08, så hadde vi med vår egen bobil (soveplass, dass og dusj hehe) så kunne ikke klage på boforholdene i hvertfall. Bortsett fra det, så er mitt beste tips å ta med seg en sammenleggbar tralle til å trille inn og ut pc og diverse. Holder med en tralle for en hel kompis gjeng. Vi "leigde" en tralle av noen som hadde plass ved siden av oss. Tror vi betalte en 50 lapp for bruken. Vel verd pengene Endret 21. mars 2016 av dopus Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Den største skandalen i TGs tid er vel det "moderne" arbåndsystemet. Siden alle liksom skulle bruke det, så var en 120-dør åpen for ALL inn og ut-trafikk siste dag da alle dro. Resultatet.... Tok 1,5 time å trille pcen fra bordet og ut. Så kan man gange det med de 7 turene jeg måtte ha. Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Man kan faktisk dra dit for å lære og være sosial og utvide nettverk. Man må ikke ha med 256pac med redbull og rope arne 24/7 Så absolutt. Jeg sitter for øyeblikket på HordaLAN. Jeg har med en laptop, men har spilt minimalt på den. Tok også med en del brettspill, og har samlet sammen masse folk her for litt analog gaming. Det at Bergen Brettspillklubb også dukket opp var bare en bonus. 1 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Skrivefeil i ord #5? Må ha vært tidlig for skribenten Lenke til kommentar
Hawkyboy Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Herregud, roper folk Arne fremdeles? Det var kanskje gøy i 2001, men faen heller... Syns det var en plage da også..... Gikk i Arne, Rosa Helikopter, Ich Bin Shnappi osv.... Ene ungen mer irriterende enn den andre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå