cenenzo Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 macbook pro 2012 13 tommer Intel I5-3210m 500gb Hdd Intel HD 4Gb ram Vil dere si denne er blitt altfor utdatert, og at sjansen for at sen blir fort treg er stor? Tenkte å bruke den til skole, og kanskje litt mer. Den har en cd spiller som har tendenser til å sitte fast. 4000,- kunne jeg kjøpe den for brukt. Synes du den er verdt? Begrunn gjerne hvorfor Lenke til kommentar
larsenharness Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg hadde eller gått på Elkjøp og kjøpt en ny PC istedenfor. Mye mer for pengene, og alle datamaskiner vil bli utslitt på flere måter over lengre tid. Dette gjelder batteri, vifter, osv. Mye varmegang i datamaskiner som kan slite på. Du får så utrolig mye mer av en PC med tanke på pris. Du kan jo alltids kjøpe en PC hvor du har mulighet til og ha Hackintosh. HP Probook 45x0 er kjempe fine til dette, og kan dual-boote mellom OS X og Windows. 1 Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Har ikke så mye penger.. Derfor jeg lurer på denne Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Det er surt å bruke pengene sine på å kjøpe noe gammelt som attpåtil ikke fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 ? For å snu litt rundt på det, hadde du vær villig til å betale det samme for en tilsvarende gammel Windows pc med samme maskinvare og skavanker? Ta de 4k og legg de heller i en ny laptop med win8, hvis du ikke på liv og død må ha en mac. Lenke til kommentar
Oyvindp Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Tror nok jeg ville hoppet over den hvis den har feil. Nå er det nå engang sånn at Mac hoder seg høyt i pris, selv brukt. VIl du ha deg Mac, se deg om etter en som er i bedre forfatning. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Galskap å kjøpe noe som er i en slik dårlig forstand. Du får faktisk en brukbar ny pc til rundt 4 tusen , da med windows 8 på kjøpet. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Bare drittkomponeneter, så nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå