Gjest member-296438 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Lofoten, slik jeg ser det - 2 mann´s sjarken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Blei det kræsj - eller ligger de stille? Kunne godt tenkt meg en slik, men det blir for dyrt - også måtte jeg fornye båtførerkortet som er 50 år gammalt og ikke aner hvor er. Fint komponert. Ikke så mye Pentaxen finurligheter på dette. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Enkel og fin komposisjon. Det ble nok ingen krasj her, de ligger da stille... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Takker for kommentarer:-) Ble nok ingen krasj her nei. Disse to fisker inne i en fjord, og som dere kan se, har den nærmeste fått en rimelig god fangst. Her sløyer de fisken ombord, noe måkene jubler for. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Blei det kræsj - eller ligger de stille? Kunne godt tenkt meg en slik, men det blir for dyrt - også måtte jeg fornye båtførerkortet som er 50 år gammalt og ikke aner hvor er. Fint komponert. Ikke så mye Pentaxen finurligheter på dette. Roar Dette er og regne som ren dokumentariske bilder, så sprellene får vi overlate til en annen dag:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei Pentaxen, og gratulerer med dagens bilde (ditt forrige), vel fortjent !! Her et enkelt, men godt komponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei, Pentaxen. Ja, kystfiskerne har alltid levd "on the edge", - og mange har omkommet i dårlig vær eller på grunn av skader, forlis m. m., men nettopp samhold har bidratt til å forebygge mange tragedier ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg