ProphetSe7en Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Dette er sikkert spurt om 1000 ganger før, minst, så dere får ha meg unnskyldt.Jeg trenger proteinpulver som smaker godt. Jeg klarer rett å slett ikke få i meg de som smaker for kunstig.Trener grunnprogram for styrke 3 ganger i uken, og har to løpe økter. Hvilke proteinpuler, og hvilken type kreatin bør jeg velge?Når jeg er på jobb har jeg ikke mulighet til å ta med meg proteinpulver. Finnes der noen slike proteinbarer som smaker ok, og som inneholder proteiner og kreatin? Om ikke, hvilken proteinbar er anbefalt? Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Egg er vel den proteinkilden som smaker best kanskje? Så lenge du skal ha proteinpulver hvor andelen proteiner er høy, omlag 80%, så synes jeg personlig at det ikke smaker godt uansett. Proteiner smaker ikke godt, du kan eventuelt prøve å blande det ut med andre ting for å få det til å smake bedre. Noen mikser med frosne bær, blander med banan, blander med sjokoladepulver etc. My opininon. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Egg er vel den proteinkilden som smaker best kanskje? Så lenge du skal ha proteinpulver hvor andelen proteiner er høy, omlag 80%, så synes jeg personlig at det ikke smaker godt uansett. Proteiner smaker ikke godt, du kan eventuelt prøve å blande det ut med andre ting for å få det til å smake bedre. Noen mikser med frosne bær, blander med banan, blander med sjokoladepulver etc. My opininon. Hva faen er dette for noe svada? Hvis du ikke har peiling så hold deg langt vekke tråder hvor du avslører deg selv! Et personlig triks til TS som fungerer supert for min del: ha en spiseskje med honning i proteinshaken din. Smaker med en gang mye bedre! 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Egg er vel den proteinkilden som smaker best kanskje? Så lenge du skal ha proteinpulver hvor andelen proteiner er høy, omlag 80%, så synes jeg personlig at det ikke smaker godt uansett. Proteiner smaker ikke godt, du kan eventuelt prøve å blande det ut med andre ting for å få det til å smake bedre. Noen mikser med frosne bær, blander med banan, blander med sjokoladepulver etc. My opininon. Hva faen er dette for noe svada? Hvis du ikke har peiling så hold deg langt vekke tråder hvor du avslører deg selv! Et personlig triks til TS som fungerer supert for min del: ha en spiseskje med honning i proteinshaken din. Smaker med en gang mye bedre! Du kom jo med samme forslag som meg, blande noe i shaken, så hvorfor var dette så ille..... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Om du trener grunnprogram for styrke 3 ganger i uken, og har to løpe økter så lar behovet fra mat lar seg lett dekke, om det allerede ikke er dekt. Om det av noen grunner ikke er, så kan det foreligge her et større forbedringspotensiale fra kosten som helhet. Det er her fokuset burde ligge. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Støtter Dukien 100% i dette. Proteinpulver er for spesielt trengene, ikke folk som trener og kan spise normalt. Folk i Olympiatoppen spiser normal mat. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Det er helt greit alt det der. Men grunnet min jobbsituasjon har jeg ikke alltid mulighet til å spise noe særlig etter trening, og gjerne ikke før trening heller. Da går det gjerne 3 timer uten mat før trening, og 2 timer etter. Det er rett og slett for lenge for meg å gå uten, og tenkte derfor at en form for proteinbar kunne dekke over dette behovet på en enkel måte. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Quest bars er ålreit. flere av de som smaker bra. Trur flere steder selger sånn smakspakke med masse forskjellig så kan man finne sin favoritt. Endret 21. april 2015 av barezell Lenke til kommentar
Tvatnelid Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Dette er sikkert spurt om 1000 ganger før, minst, så dere får ha meg unnskyldt. Jeg trenger proteinpulver som smaker godt. Jeg klarer rett å slett ikke få i meg de som smaker for kunstig. Trener grunnprogram for styrke 3 ganger i uken, og har to løpe økter. Hvilke proteinpuler, og hvilken type kreatin bør jeg velge? Når jeg er på jobb har jeg ikke mulighet til å ta med meg proteinpulver. Finnes der noen slike proteinbarer som smaker ok, og som inneholder proteiner og kreatin? Om ikke, hvilken proteinbar er anbefalt? Det du eventuelt kan gjøre er å kjøpe en ferdig shake, de er rikere på næringsstoffer, og smaker dessuten mye bedre enn de du lager selv, ellers kan du være kreativ med et pulver med nøytralsmak. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Det er selvsagt en løsning, men jeg kan ikke ta med meg ferdig shake for tre uker i strekk når jeg skal på jobb mellom ulike installasjoner. Jeg burde kanskje spurt litt annerledes. Finnes der noen tilskudd som er enkel å frakte med seg, som smaker godt, og som kan erstatte eller supplere enkelte måltider? Porsjonspakker med proteinpulver, quest bar eller lignende som duger? Si jeg trener på kveld etter at siste måltid er servert. Da har jeg få valg, og skiver med ost eller syltetøy + frukt er det jeg har tilgjengelig frem til neste dag. Lage niste er ikke noe alternativ. Før trening er det gjerne 3 timer siden siste måltid, og igjen er alt jeg har tilgjengelig skiver eller frukt, både før og etter trening frem til neste dag. Til slike måltider trenger jeg tilskudd, og da lurer jeg på hvilke tilskudd jeg burde se nærmere på. En blir mett på skiver om en spiser mange nok, men det er jo ikke noe bra valg før og etter trening. Lenke til kommentar
Menneskefjes Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Dette er sikkert spurt om 1000 ganger før, minst, så dere får ha meg unnskyldt. Jeg trenger proteinpulver som smaker godt. Jeg klarer rett å slett ikke få i meg de som smaker for kunstig. Trener grunnprogram for styrke 3 ganger i uken, og har to løpe økter. Hvilke proteinpuler, og hvilken type kreatin bør jeg velge? Når jeg er på jobb har jeg ikke mulighet til å ta med meg proteinpulver. Finnes der noen slike proteinbarer som smaker ok, og som inneholder proteiner og kreatin? Om ikke, hvilken proteinbar er anbefalt? Jeg kan anbefale Star Nutrition Whey-80 (som jeg kjør fra gymG.) Sjokolade, vanilje, jordbær er smaker jeg har smakt. SN er litt kostbart, men er ofte på salg. De har også en Ice Coffee (med koffein) som er utrolig god med lett eller hel melk Et rimeligere alternativ er SmarSupps (også fra GG), som er billigere, men dersom man blander med noe annet enn vann klumper det seg litt (i alle fall med mandelmelk). Star Nutrition sine barer; "Goodlife", er nesten for gode. Jeg har alltid Chocolate fantasy, crispy ginger bread eller coconut dream på lager. Endret 28. april 2015 av Menneskefjes Lenke til kommentar
yahoocom Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 kan anbefale Star Nutrition Whey-80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå