Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Byfjorden... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Fint bilde av en (sjelden ) klar dag i Bergen. Synes jeg ser Sjøkrigsskolen på neset. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Kunne vel hete blåfjorden her..... Fin dybde, klare farger og med god skarphet. Kunne tenkt meg og fått med litt mer av brygga på v/side, men det er en smakssak. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Greit utsnitt med brukbar dybdeskarphet i fint lys med gode farger. Busken ute i høyrekanten ville jeg klona eller kutta vekk. Ellers intet å bemerke. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer. Det er sjøkrigsskolen på neset til høyre , jeg stod like ved der folk fra Boblen dykkerklubb gikk uti (det iskalde)vannet. Har gjort et forsøk på å klone (retusjere) busken til høyre i bildet - v2 . Har bare begrensede retusjerings muligheter i billedvisningsprogrammet i Windows 8. Det var ikke lett å få til. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei, Alec. Fint bilde av en av Bergens "helligdommer", med vidt utsyn over fjorden, og god skarphet / eksponering samt klare, rene farger. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Hei, Alec. Fint bilde av en av Bergens "helligdommer", med vidt utsyn over fjorden, og god skarphet / eksponering samt klare, rene farger. M v h Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det var som Rune skriver , en av de sjeldne virkelig klare dagene her i byen. Og da må vi bare ut og nyte solen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg