Gå til innhold

Hitler var B menneske?


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kunne vel gjøre som han ville, følgerene var jo gale. 

Hadde ikke sovet godt om nettene ejg heller om jeg hadde gjort halvparten av det han stelte i stand. 

Ja, det er en skam at han kjemisk kastrerte pedofile og tillot eutanasi på deformerte barn. Når jeg nå i tillegg får vite at mannen lå og dro seg til middag, er begeret fullt! Den mannen liker jeg ikke!

 

Ronald Reagan hadde vel rykte på seg for å være en kontortidspresident som ikke gadd ta jobben med seg hjem?

Endret av ærligøs
Lenke til kommentar

Rekner med at dei fleste som jobba nærmast Hitler syntest det var greit at han ikkje møtte på jobb før arbeidsdagen var nesten over. Rekner med at han var forholdsvis krevande å måtte forholde seg til.

 

ja. Ved D-dagen, invasjonen i Normandie gikk det fram at de nære ikke turde vekke han og gi beskjed pga frykt for "raserianfall". Det gjorde vel at ingen fikk gitt ordre til panserdivisjonen om å gå til motangrep.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Rekner med at dei fleste som jobba nærmast Hitler syntest det var greit at han ikkje møtte på jobb før arbeidsdagen var nesten over. Rekner med at han var forholdsvis krevande å måtte forholde seg til.

 

ja. Ved D-dagen, invasjonen i Normandie gikk det fram at de nære ikke turde vekke han og gi beskjed pga frykt for "raserianfall". Det gjorde vel at ingen fikk gitt ordre til panserdivisjonen om å gå til motangrep.

 

Jeg husker den scenen fra The Longest Day!  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så en dokumentar om akkurat dette teamet på nat geo for noen uker siden. Hitler gikk på noen stoffer (husker ikke hvilke), men det var mange. Ettersom han slet med hjerte, mage og lunge problemer, så fikk han veldig mye medisiner av sin private lege/ doktor. 

En dag satt doktoren oppe og drakk te med hitler til kl seks på morgen. 

 

Hitler skjønte aldri at han var i ferd med tape krigen. Han flyttet rundt på tropper og enheter han egentlig ikke hadde. I de siste månedene av krigen, var hitler i ferd på å utvikle parkinson. 

 

Hitlers rusmisbruk, tror jeg den dokumentaren het.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg så også denne dokumentaren for noen dager siden, og reagerte litt på det samme. Rart hvordan han klarte alt han gjorde når han sov så lenge :S Interessant dokumentar. 

 

Diamond95: Kan jeg spørre hvor du så den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så også denne dokumentaren for noen dager siden, og reagerte litt på det samme. Rart hvordan han klarte alt han gjorde når han sov så lenge :S Interessant dokumentar. 

 

Diamond95: Kan jeg spørre hvor du så den? 

jeg så den på national geographic channel :)

mange interessante dokumentarer der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så også denne dokumentaren for noen dager siden, og reagerte litt på det samme. Rart hvordan han klarte alt han gjorde når han sov så lenge :S Interessant dokumentar. 

 

Diamond95: Kan jeg spørre hvor du så den? 

Selv sett denne dokumentaren om Hitlers stoffmisbruk.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8DJr5q4Bf_s

 

Var visst hans personlige lege som elsket å gi han masse forskjellige greier. Hitler trodde også at kun injeksjoner var effektivt, så han fikk vel det meste gjennom injeksjoner.

 

I det tyske militæret var en pille som heter Pervitin, inneholder amfetamin om jeg ikke husker feil, mye brukt i 1940, men de gikk bort fra det da de så alle bivirkningene. Sikkert ikke uten grunn blitzkrieg var så effektivt i starten x) .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nazi Per : "....og så fikk Hitler prinsessa og halve det 3. riket , med mulighet for utvidelse !"

Borghild : "Nå var det jo ikke helt slik det var , Nazi Per"

 

:D

 

Hitler , Elvis og jeg.....vi er b-mennesker hele gjengen , dere henger dere opp i detaljer.......kan få gjort ting for det.

 

Sånn er det ba-re :D

 

Er ikke bare under WW2 de bruker medisiner (speed ?) , det kan jo oxo trailersjåfører finne på å ta pga kjøre langt. 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Han kunne vel gjøre som han ville, følgerene var jo gale. 

Hadde ikke sovet godt om nettene ejg heller om jeg hadde gjort halvparten av det han stelte i stand. 

Ja, det er en skam at han kjemisk kastrerte pedofile og tillot eutanasi på deformerte barn. Når jeg nå i tillegg får vite at mannen lå og dro seg til middag, er begeret fullt! Den mannen liker jeg ikke!

 

Ronald Reagan hadde vel rykte på seg for å være en kontortidspresident som ikke gadd ta jobben med seg hjem?

 

 

Det er ikke noen vits med sarkasme til disse sutrehuene , de ville ikke skjønt hva humor er "until it swims up and bites them in the ass !" :D

Lenke til kommentar

Elvis: Vi er bare interesserte  :)

 

Har alltid hatt oppfatning om at Hitler var en sånn til beinet selvdisplinert karaktertype. Ikke drakk, ikke røkte, Innsatsen i ww 1. utholdenhet, standhaftighet, jernvilje etc etc. Derfor overrasket det å høre, at han var en sånn natteravner som ikke kom seg opp om morran. Og dreit i hva som skjedde første halve dagen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja , det hadde ikke vært noe poeng å lage en tråd hvis man ikke var interressert liksom.......

 

Man trenger ikke nødvendigvis være disiplinert selv om man ikke røyker/drikker.

 

Får et helt annet inntrykk av Hitler mht WW1 , de andre soldatene i hans divisjon fikk ikke inntrykk at han var spes modig......de burde jo vite siden de avtjente verneplikt samtidig.

 

Hvorfor skulle han komme seg opp om morran hvis det ikke var helt nødvendig , krigen kunne dem tapt uansett.......han var vel mer en gambler enn strateg.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Rekner med at dei fleste som jobba nærmast Hitler syntest det var greit at han ikkje møtte på jobb før arbeidsdagen var nesten over. Rekner med at han var forholdsvis krevande å måtte forholde seg til.

 

Hørt noe om at noen av de faktisk ga ordre som Hitler aldri ga, da de rett og slett var livredd for å spørre om de forsto han riktig. Han kunne jo få enhver drept dersom de ikke gjorde som han sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...