TonyMontana Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg må nesten lole Lole, Det var et nytt ord i vokabularet. Fjortisser har det med å lage nye ord. Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har alltid lurt på korleis ein hacker andre maskiner. Er det noken her som kan forklare korleis ein hacker andre maskiner? La oss sei at eg har lyst å overstyre en kompis si maskin på et lan. Er det vansklig? Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 køddemann: Nei, ikke vanskelig. Men tilbake til saken. Gutten satt med dell med winXP. Ikke at jeg vet alverden om hacking men skulle tro windows XP vel ikke er det beste å hacke med? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 haha, kaller han seg hacker? kaller han en wannabe cracker Har sikkert bare lest en bok: how to hack :. å vips, I'm a hacker mn mn, kanskje han er smartere en dere tror Viss det da ikkje er "hacking for dummies" han har lest da.... hehe Lenke til kommentar
Treat Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 discovery channel sende for 1 års tid siden en dokumentar om datasikkerhet og hacking Hvor man fikk se en 14 år gammel gutt som fikk i oppgave og ta over root på et linux system på under 10 min og han klarte det. en 14åring som er passe god i engelsk har en del data erfaring og tilbringer sine dager foran pc`n kan klare det meste om han går inn for det Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er det noken som veit om programmet går i reprise? Skulle gjerne sett det. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 kanskje du finner noe på discovery eller national geographic sine sider Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 BØØØØ !!! Dere sitter her å snakker dritt om en ung gutt. Skal vedde på at over halvparten av dere ikke vet hvordan en hacker/cracker arbeider osv. ! Så dette emnet burde aldrig ha blitt lagd. Syns dere kan slutte med å snakke om ting dere ikke vet en dr** om !!!!!!!!!! Men er enig i at den gutten ikke vet hva han snakker om da . hah LOL . Et tips : "Ikke misbruk Goggle!" Hilsen en som ikke har peil på noen ting .... Lenke til kommentar
Swix Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er det noken som veit om programmet går i reprise? Skulle gjerne sett det. Tror det var et innslag på nyhetene.(hvis du tenker på guttungen) så du kan kanskje se det på TV2 web-tv. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Syns hacking gennerelt er dumt, men når småunger begynner å skryte att på til, da er det bare idiotisk.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Faren hans burde jo ha litt mer vett i hodet da, la poden stå fram på tv å si "jeg kan ta over verden". Det blir liksom for dumt..... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 så ikke noe på tv2 web-tv ... Når var det dere så dette på nyhetene ? Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Mesteparten av innleggene i denne tråden minner om 'Hvis jeg ikke kan hacke/cracke, så skal heller ikke du få hacke/cracke'. Eller på godt norsk, misunnelse. Anyways, hadde det ikke vært for 'hackere' så hadde vi ikke sittet her og surfet... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe.. tenk at jeg var fjortis en gang jeg og... Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 når sant skal være sagt, er det vel på tide at enkelte får opp øya når det gjelder sikkerhet. sikkerheten hos veldig mange bedrifter er jo latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Viss det er noken her som påstår at dei kan å hacke kan ikkje dei hacke sida til DNAP? Det er ei køddeside som en på skulen min har laga. Her er linken Det Norske Anarkistiske Parti Det e litt løje med anarki på skulen vår.. hehe.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hihi, artig han der vel. Kjente han for en stund siden, da han drev med den pokemon siden. La han til igjen på MSN for å snakke litt om detta her ;D men har enda ikke sett det klippet...Koster 30kr på tv2 web tv..Blæh...får vel betale det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *Notere enda en fyr til helte listen min* 1. DVD-Jon 2. Stian Sigurd 3. "Vår egen" GeeZuZz. Grunn: Saken om mobil-flashe-tjenesten hans som var på TV og i avisene for en stund siden. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 BØØØØ !!! Dere sitter her å snakker dritt om en ung gutt. Skal vedde på at over halvparten av dere ikke vet hvordan en hacker/cracker arbeider osv. ! Så dette emnet burde aldrig ha blitt lagd. Syns dere kan slutte med å snakke om ting dere ikke vet en dr** om !!!!!!!!!! Men er enig i at den gutten ikke vet hva han snakker om da . hah LOL . Et tips : "Ikke misbruk Goggle!" Hilsen en som ikke har peil på noen ting .... morsomt inspill. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hahahaha.. *Tørke tåre som spratt fram sammen med latteren* Sikkert lasta ned "hacking tools" eller noe sånt. Dessuten må man ha ip'n for å hacke folk (ha'kke peil jeg) Ser for meg han møte opp på stortinge og spørr etter ip'n dems! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå