StudInc Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 For oss som såg TV2-nyhetene virkar det som at dagens fjortisar har stor tru på eigne ferdigheter.... Og kanskje har sett litt for masse på amerikanske filmar.. (Kanskje PST har kontor vegg-i-vegg?) "Stian Sigurd mener han kunne ha avslørt statshemmeligheter. - Hvis jeg gikk inn for det, ville jeg nok klare det, men etter ti minutter ville jeg hatt Politiets sikkerhetstjeneste på døra, så jeg er ikke for fristet, sier han." (http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article151667.ece) Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Lo også godt av den. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Syntes det var direkte latterlig, kan vel ikke ta det spesielt seriøst, guttungen var vel 12 år ellr noe... Lenke til kommentar
thoering Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel, synes verden flommer over av slike småttiser; med svært høye tanker om seg selv... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Og det tar nok uansett mer enn 10min og finne en 11åring, og så komme seg til huset hans osv. han har minst en halv time på seg før han må ta beina løs *grin* Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Herregud hva trur den lille snørrungen ? Lo godt når jeg las det Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Må vere et geni den gutten gitt. Tenk å ha lært seg nok om datasikkerhet, programmering å nettverk når man er så ung du... tror nok han hadde slitt litt med å "hacke" noen som helst. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hacke med hva? SubSeven eller noe slikt Det er for dumt. Ikke ****** om han hadde funnet min ip og røpet masse hemligheter (som jeg IKKE har ). Så hvorfor kan han ikke bare vise oss det. Så kan han prøve å hacke seg inn på min pc med brannmur.?? skulle likt å se at han skriver en hilsen til meg fra min egen pc.. LOL TEITE 14'tisser gå heller og Su* mora di du... (beklager moderator for språket mitt men blir temmlig forbannet når jeg ser de små jypplingene ødelegge for oss som kanskje KAN noe om det).. Lenke til kommentar
ibi-ubu Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Han blir heller ikke frista til å hacke seg inn noon stad av frykt for å bli straffa, ikkje fordi det er galt. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Scriptkiddie, har vel henta ned masse "hacking tools" som han setter for stor tiltro til Men han skremmer vannet av "voksne" som gjerne ikke har noe peil i det hele tatt.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det der er bare tragisk.... Beinene bør plantes på jorda FORT Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Fy faaen for en idiot Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Joda eg husker godt den tida då eg trudde at Mirc med warscript va hacking. Visste rettogslett ikkje beire Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Satan altså.. Hadde jeg vært faren hadde jeg ****** meg gitt han god gammeldags norsk juling så det svei. Forbanna drittunger, ser nok av sånne på l@n nå for tiden, hører jeg noen sånne script-kiddies på lan skal jeg ****** meg fysisk hacke maskinen hans.. Lurer på hva de "eldre" veteranene innenfor hacking sier angående dette? Er jo flause !!! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Syntes det var direkte latterlig, kan vel ikke ta det spesielt seriøst, guttungen var vel 12 år ellr noe... Helt enig, får vente til han e femten eller noe sånt :-) Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *Notere enda en fyr til helte listen min* 1. DVD-Jon 2. Stian Sigurd Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hehehehe, DVD-Jon hadde jeg nesten glemt. Det også var/er en utrolig tragi-komisk figur. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Argh, hater scriptkiddies, hadde et ****** angrep mot oss (sør trøndelag fylkeskommune) i går, kunne jo ****** ikke lese webmail engang Tror nok de som angrep oss var litt mer utviklet enn noen stakkarslige scriptkiddies, men det skal ikke SÅ mye til for å starte et DOS-angrep heller da ******* drittunger uansett, kosta oss nok $$$ Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det tragiske med patetiske oppslag som det i TV2 er jo at de skremmer livskiten ut av en del mennesker, svært mange fullstendig uten grunn. a) fordi de tror at en drittunge uten videre kan få tak i sensitiv info om kreti og pleti b) fordi de tror at deres egen maskin står klar for hugg Etter hvert sånt oppslag må jeg bruke 30+ minutter for å forklare min far at han ikke har noe å bekymre seg over. Spørsmålet må bli; FINNES det ikke noe snev at kildekritikk hos de journalist-wannabees som kjører en slik sak? Det minste en kunne forvente er at man ikke setter matkritikere til å "dekke" "IT"-ting. IT i hermetegn fordi dette heller i retning av BarneTV. Uansett ikke noe for nyhetene!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå