Elex Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei Har et problem med det elektriske anlegget på min Audi A6 C4. Selv om jeg har stoppet bilen og dratt ut nøkkelen er det flere av de elektriske komponentene som forsatt står å går slik at batteriet tappes. Radioen er så å si det eneste som skrur seg av. Noen som har en forklaring på hva dette problemet kan skyldes? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Stopper det opp om du åpner døra? Min a6 er iallefall sånn, radio osv er på til døra åpnes. Lysene er på etter jeg har gått ut, men det er "comming home-setting" man selv kan stille. Vifter på radiatorer går osv, men bare for å kjøle ned bilen. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Kan høres ut som en ødelagt tenningsbryter. 1 Lenke til kommentar
Elex Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Har skrudd ut tenningsbryteren for å se om det var den som var problemet, men det utgjorde ingen forskjell. Har virkelig ikke peiling på hva dette kan skyldes. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Du har ikke akkurat koblet bilstereo eller noe? At du kan ha fått koblet sammen en + som går til tenning med en + som går direkte. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Går alt av når du åpner døren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå