RuneK Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Natt i Ålesund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Stuen! Merkelig lite folk der, stengt kanskje? Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Var stengt dessverre. Landets beste Fish&Chips Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Å fly sånn ute om natta er fali det. Tror jeg ville lyst opp det mørke oppe litt for å få ut litt mer konturer. Den helhvite bakgrunnen stjeler også litt. For presentasjonen tenker jeg en lys grå avslutningslist og mørk bakgrunn. Men fin stemning på det som ligger i den opplyste delen. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Roar Kneppen skrev (På 28.3.2015 den 9.30): Å fly sånn ute om natta er fali det. Tror jeg ville lyst opp det mørke oppe litt for å få ut litt mer konturer. Den helhvite bakgrunnen stjeler også litt. For presentasjonen tenker jeg en lys grå avslutningslist og mørk bakgrunn. Men fin stemning på det som ligger i den opplyste delen. Roar Hei Roar Takker for gode tips. Joda, e forsiktige ute i natta Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Det jeg legger merke til er fin harmoni mellom lys og skyggepartier. Passer godt i svart/hvit versjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Ragnar Skj skrev (På 28.3.2015 den 20.32): Det jeg legger merke til er fin harmoni mellom lys og skyggepartier. Passer godt i svart/hvit versjon. Vennlig hilsen Ragnar Takker for fin kommentar. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg