Gå til innhold

Avstemning ny Android tlf

Hvilken Android skal jeg kjøpe.  

12 stemmer

1. 1. Hvilken Android?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Alle de tre du foreslår har dårlig batteri, så jeg ville ikke valgt noen av dem hvis det er et poeng for deg.

Men om jeg måtte velge en av dem ville jeg valgt LG G3. Rett og slett fordi de to andre har så dårlig kamera at det nesten gjør vondt. Og den har ikke fullt så dårlig batteri som de to andre

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Har hatt LG G3 og min hadde fantastisk batteri. En utolig flott telefon. Solgte den til en kompis, da jeg kjøpte meg Samsung Note Edge. Han skryter av batteritiden og telefonen hver gang jeg snakker med ham. Nå har dama hans også kjøpt seg LG G3. Begge har 32 gb modellen med 3gb ram.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan er det med bloatware på LG G3? 

Bloatware er forøvrig hovedårsaken til at jeg ikke ønsker produkter fra Sony, har prøvd det før aldri igjen...

Hvilken bloatware? Jeg har ikke dette inntrykket av sony til nå, så jeg lurer egentlig bare:) Slår også ett slag for Sony z3c, man skal lete lenge etter så god batteritid! Jeg har en nå og er mitt i ett jobb skifte der mobilen blir liggende igjen på kontoret, ingen tvil om at jeg skal ha z3 på ny :)

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

alt fra skritteller, Whats New, og hva er denne play  station appen jeg ser på screen shots? Har hørt mye bra om telefonen, men navnet sony gir meg dårlig smak i munnen. Størrelsen ser forøvrig bra ut på sony, men har blitt så skuffet av sony telefoner tidligere, forbannet meg sist jeg hade sony og sa aldri igjen. 

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan det er på de nyeste modellene. Men på min Xperia Z kunne jeg deaktivere omtrent alt jeg ikke likte. Så jeg deaktiverte alt av sosiale medier inkludert deleknappene her og der. Var nok noen Google-play apper som ikke kunne deaktiveres, men det gjelder nok alle Android-mobiler så jeg plasserte de bare i en egen mappe i hovedmenyen.

Hvis batteritid er viktig er det lurt å tenke på at batteriet ikke kan skiftes på Z3 compact. Nå er det vel stort sett bare Samsung som har utskiftbart batteri, og de er vel ikke akkurat kjent for å ha lite bloatware.

Lenke til kommentar

alt fra skritteller, Whats New, og hva er denne play  station appen jeg ser på screen shots? Har hørt mye bra om telefonen, men navnet sony gir meg dårlig smak i munnen. Størrelsen ser forøvrig bra ut på sony, men har blitt så skuffet av sony telefoner tidligere, forbannet meg sist jeg hade sony og sa aldri igjen. 

Hvilken Sony tlf var det? Usakelig å henge seg opp i gamle erfaringer som nødvendigvis ikke er relevante i dag. 

Jeg har hatt dårlige erfaringer med Nike fotballsko for mange år siden, total 90 #3.. skoen passet ikke foten min rett og slett. Det betyr ikke at jeg holder meg unna Nike sko generelt. Litt lame sammenligning, men though.

Synes personlig ikke skinnet til Sony er noe særlig heavy eller irriterende på noen måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har både LG G2 og Z2, og selv om G2 er rask i bruk, har den litt lagging av og til. Dette ser jeg aldri på Z2. Uansett, det er enkelt å roote en G2 og avinstallere alle apper fra LG man ikke har bruk for. G2 har veldig bra batteri, men Z2 holder enda lenger dersom man aktiverer stamina mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...