MineralWhite Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har da kjøpt meg "ny" bil som har en del mindre feil. Noe som bekymrer meg derimot er at det oppstår mye røykutvikling etter at den har fått stå på tomgang i en 5-10 minutter. Hadde vært mindre bekymret om røyken forsvant etter 5 min på tomgang, men sånn er det altså ikke. Under kjøring merker jeg ikke noe, helt til jeg skal stoppe/rygge, for da kommer det en lys grå sky sigende... Hva kan ha skjedd her? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Mulig det er is / vann i eksosrøret ? Hadde samme problem på min 328i, og det kom av at jeg hver morgen rygget igjennom en brøytekant og fylte røret med snø som ble liggende. Endret 27. mars 2015 av Hèxacôres Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Hmm, at det danner seg vanndamp ja kanskje, men synes den virker litt vel ugjennomsiktig til å være damp. Men verdt et forsøk å tørke bort det som eventuelt har havnet der. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 La den stå å bakke seg varm, og la den gå, og gå, og gå. Når du stopper den, vil det dannes kondens, så ikke gjør det. Bare la den gå, kanskje en time, og se om det hjelper. Har du varmeproblem (den koker) som ofte er vanlig på 316, kan du kjøre rundt isteden. Det var slik at jeg fant ut av det. Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Da får jeg prøve det, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå